Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство чи недбальство?

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Lana23i 22 октября 2021, 17:38
Отделение по адресу: Ивано-Франковск, ул. Ивасюка, 10
Я вперше не втрималась, щоб залишити негативний відгук.
У Відділення на Івасюка Вас зустрінуть хамством та непрофісіоналізмом.те що там працює завжди тільки одна каса (незалежно коли ви прийдете: зранку, в обід, під вечір, завжди одна каса) готові будьте потрати мінімум 1годину в черзі.моя проблема виникла в наступному: здійснювала оплату комунальних платежів (газ, водопостачання), жінка я сиділа за касою, ввела в моб квитанцію платіж, якого просто не існує(і я про це не просила, звичайно).після неодноразових моїх прохань повторити, що вона говорить (бо реально не чути) вона починала хамити і вкінці кинула ті квитанції, як якісь собаці.га жаль, я не мала змоги звірити всі квитанції(це моя провина), бо поззаду мене стояла черга із виснажених людей. прийшовши додому я побачила помилку, йди скаржитись не було сенсу, банк був зачинений, а наступні 2дн вихідні.і мене також не буде в місті.ціна помилки невелика (75грн), але чому я маю платити платіж за який я навіть не підозрювала? питання зплишається реторичним. моя провинна що я одразу не перевірила квитанціі за всі платежі.пле нехай аміністрація цього відділення проведе бесіди з персоналом і пояснить, як вони повинні розмовляти з клієнтами, неважливо чи це бабуся, бізнесмен чи студент. не рекомендую нікому користуватись їхніми послугами!!!
Ощадбанк
Ответ банка
23 октября 2021, 11:35
Доброго дня! Дозвольте розібратись в ситуації детальніше. Ми обов'язково перевіримо роботу даного працівника. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, а також дату та приблизний час проведення операції. Будемо вдячні за інформацію.

Комментарии - 1

+
0
19036256
19036256
23 октября 2021, 18:42
#
Я, пенсіонер, вже сім років,і коммунальні плачу через інтернет в Ощад 24, БЕЗ КОМІССІЇ, сама заповнюю шаблони, зберігаю їх,і змінюю лише показники і сумми.І нікуди я не ходжу, а сиджу вдома, не бачу ні черг, ні хамства робітників.«Перевіряйте гроші и чекі, не відходячи від каси».Схоже, на те, що Ви не є клієнтом Ощадбанку, тому що у Вас була б карта цього банку. Коли я зайшла в Приват банк, мене касир з порогу спитала, чи є я кліентом їхнього банку? Ви не рекомендуєте користуватися? У Вас є можливість вибрати другий банк для оплати коммунальних.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться