В терміналі кошти забирано, операцію не виконано
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Багато років користувалась послугами цього банку, більше не хочу! Поповнювала рахунок в терміналі ощадбанку кошти термінал забрав і повідомив що операція не можлива! Я думала це погана новина, а ні — все тільки починається, щоб повернути кошти необхідно звернутись до відділення, найблище 5 км і мені не зручно витрачати свій час і кошти на дорогу щоб вирішувати цю проблему! Чому проблеми банку повинна вирішувати я, а не банк?
Ответ банка
20 октября 2021, 15:09
Доброго дня! Для проведення розслідування спірної операції необхідно справді звернутись до відділення банку та написати заяву. Перепрошуємо за можливі незручності. Якщо бажаєте, можемо призначити зустріч на зручний час та дату, напишіть нам в приватні повідомлення.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
- +
- 0
- YanaBriukhov
- 30 ноября 2021, 17:06
- #
Жахливе обслуговування та ставлення до клієнта, більше місяця пройшло кошти не повернуто! 25.10 написана претензія до відділення, в яке мені було вказано звернутися оператором гарячої лінії, ще 27.10 було прийнято рішення повернути мені кошти, але мені навіть ніхто про це не повідомив. 29.11 я зателефонувала до відділення і працівник мені повідомила, що 27.10 рішення прийнято і кошти мені повернули, хоча я їх не отримувала. На питання коли повернули, працівник сказала пошукати в історії в додатку ощадбанку))). Потім сказала зо передзвонить коли вияснить ситуацію. 30.11 мені подзвонили з відділення і сказали приїхати отримати кошти готівкою, хоча в заяві вказано було перерахувати на картковий рахунок. Приїхавши я годину чекала і так і не отримала кошти, бо керівник банку стверджує що не може виплатити кошти бо той термінал в який я вносила готівку не відноситься до їхнього відділення, а навіщо просили приїхати не пояснили. Оператор контакт-центру стверджує, бо термінал таки відноситься саме до цього відділення і звертатись мені потрібно тільки туди, а для чого? В цьому відділенні мені більше місяця морочать голову, приймали претензію більше години, бо також стверджували що термінал не їх, в решті решт прийняли претензію, а кошти не повертають. Отже через помилку в роботі терміналу банку я не можу повернути свої кошти, більш того я повинна витрачати свій час і кошти, щоб кататись до відділення 10026−0834 в якому моє питання ніхто не вирішує.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.2 | 44.2 |
Все курсы банка |