Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк вимагає гроші

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
9липня у мене сталася така ситуація, карточку маю ощадбанк хотіла цього числа зняти дитячі гроші так як не один термінал не мав грошей, пішла я знімати в приват банк і як на зло тут те і сталося, термінал картку видав і в цей момент коли термінал мав би видавати мені гроші пропало світло пішло переоновлення терміналу стояла 10хв біля нього смс повідомлення прийшло про те, що з рахунку гроші списанні а от термінал так і грошей не видав звернулася одразу в приват банк до каси тому, що одразу була поряд пояснила ситуацію яка сталася дівчина сказала, що вона в курсі, що світло тільки, що пропало і одразу появилося на, що дала пораду дзвонити на гарячу лінію Приватбанку, зателефонувала я на гарячу лінію на, що оператори мені сказали, що потрібно звернутися в свій банк ощадбанк і написати заяву, тому що вони не мають доступу до моїх рахунків адже у мене картка не їхнього банку тільки ощадбанку має доступ так як мені терміново були потрібні гроші тому що вже немала попробувала знову зняти гроші в приват банку, але вже в іншому терміналі термінал гроші видав ну от пішла в Ощадбанк сказати, що зімною сталося така ситуація одна з операцій не пройшла успішно хотя смс повідомлення прийшло, що все пройшло успішно і з рахунку гроші зняло на, що мені сказали що така заява платна у розмірі 500грн я їм кажу за що я маю платити гроші за свої гроші я маю вкласти іще раз гроші хіба ж це моя вина що світло в цей момент пропало на, що консультант сказала що за таке розслідування Приватбанк вимагає ті 500грн і це дійсно гарантія того що гроші повернуться я розізлилася і сказала, що не буду платити ті гроші і буду шукати інший спосіб повернути гроші і надалі телефонувала на гарячу лінію вже ощадбанку і питала чому я маю платити такі гроші за цю заяву на гарячій лінії сказали, що перший раз про це чують нічого платити я немаю телефонувала і повторний раз на гарячу лінію приват банку на, що сказали, що нічим допомогти мені не можуть, сказали почекати може протягом місяця гроші повернуться коли я спитала чи беруть вони ті 500грн за це розслідування, що говорили мені в Ощадбанку на, що сказали, що нічого подібного це все брехня коли я спитала ну, що ж мені робити куди можна іще звернутися на, що сказали не знають ну і тут я зрозуміла без виходу пішла в Ощадбанк писати заяву заплатила тих 500грн консультант допомагала в заповненні заповнила заяву сказала консультант, що протягом 40днів мені перетелефонує і скаже відповідь, чекала я цих 40днів, а то і більше ніхто з консультантів так і не передзвонив вирішила вже з дитиною поїхати і виясняти, що там з моєю заявою прийшла на, що інша консультант відділення сказала, що до цієї інформації вона не знає нічого адже це не вона приймала цю заяву, а жіночка яка зараз у відпустці я її питаю ну чому ж мені ніхто так і не передзвонив і не сказав, що і як і яка прийшла відповідь на, що вона мені відповіла, що до цієї інформації нічого не знає і сама не розуміє чому мені не передзвонила жіночка я попросила її номер телефону думаю хоть так розпитаю адже так як дитинка маленька і немає на кого залишити немає часу їздити і тратити час в пусту вона сказала, що номер не дасть, а запише на листку щоб мені передзвонила вона коли вийде з відпустки ну іншого вибору у мене не було крім того, що погодитися з нею,і знову ця ж сама історія чекала чекала чекала ніхто не передзвонив і от довелося іще раз поїхати в банк і розібратися, що ж там приїхала я туди вже була ця жінка, що приймала заяву у мене питаю її ну, що там яка прийшла відповідь на, що сказала, що відповідь прийшла така, що транзакція пройшла успішно тобто гроші я забрала і нічого повертати вони не збираються і питаю її ну і, що ж тепер робити адже це немала сума 2000тис термінал не видав та щей за заяву500заплатила то, що получається, що даремно я оплатила ці гроші 2500коту під хвіст на, що вона сказала, що нічим допомогти не може і не в змозі вона щось зробити, вирішилаа я піти в приват банк на, що жіночка яка працює там сказала, що вона до того нічого не має, що потрібно мені дзвонити на гарячу лінію Приватбанку я їй пояснюю, що вони мені вже те ж саме говорили, що я написала заяву заплатила гроші на, що вона була дуже здивована і казала, що в них така заява безкоштовна в принципі і на гарячій те саме сказали пояснювала я їй довго і нудно на, що вона сказала, що мені потрібно мати роздруківку за цей день яка була сума і скільки грошей було знято я їй кажу гаразд я зараз в Ощадбанку зроблю такий листок, а чи можу я до вас з цим листком прийти на, що вона відповіла, що їй ця роздруківка не потрібна вона і так нічим не допоможе пішла я в свій банк зробила роздруківку інша консультант почала уважно розглядати так от за 9липня, а саме коли я знімала гроші в приват банку години зняття взагалі не було вказано тільки суми які я знімала роздивлялася роздивлялася і каже хіба, що ви вказали в заяві не вірну транзакцію тобто вказали саме ту яка пройшла успішно і термінал мені гроші видав якщо вони перевіряли ту і ту то залишилася тільки ця яка була не провірена сказала що мені потрібно писати повторну заяву яка буде знову коштувати 500грн питаю чому мій банк вимагає з мене такі гроші не розумію і ось інша версія консультант говорить «а цих 500грн
банки ділять між собою» іще одна версія яка мене вже другий раз здивувала і де тут правда хто тут обманює ?? Кажу дивно попередній консультант мені зовсім інше говорила що нібито ПриватБанк сам вимагає за таке розслідування ті гроші так от я відмовилася і сказала ну представте, що заплачу я знову ті гроші і прийде та сама відповідь тоді, що получиться, що 3000тис я просто так втратила ні ні я на це не згідна я відповіла по сьогоднішній день я навіть не знаю, що робити і куди стукати щоб мене почули скажіть будь ласка де справедливість в цьому світі як взагалі робилися ці банки з якою метою щоб обманювати своїх клієнтів? хіба це моя вина, що в цей момент пропало світло не розумію? написала я заяву чому не перевірили камери і всі операції які я сдіснювали в них у цей день чому по заяві тільки перевірили одну чи дві операції взагалі не розумію як це все працює перший раз стикаюся з такою проблемою я в житті не могла подумати що ось таке воно буває… пишу вам з остатньою надією допомогти в цій проблемі і прийняти скаргу на ощадбанк адже по сьогоднішній день не розумію за що з мене вимагали гроші😠😒😏
Ощадбанк
Ответ банка
18 октября 2021, 11:32
Доброго дня! Комісія в розмірі 500 грн. стягується лише у випадку безпідставного оскарження операції. Наприклад, коли клієнт зазначає, що кошти не отримував, водночас як банк повідомляє, що зафіксував факт видачі цих коштів. Якщо ж банкомат справді не видав кошти, комісія не стягується.

Хочемо детально розібратись в цій ситуації та надати вам зворотний зв'язок по результату. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Перегляньте, будь ласка.

Комментарии - 2

+
0
19036256
19036256
16 октября 2021, 11:55
#
Вы были в шоке и поэтому наделали много ошибок. В таких ситуациях обычно деньги возвращаются на карту, так, как номер её был зафиксирован, через некоторое время. Обращаются не в тот банк, который не выдал наличность, а в банк, в коротом Ваша карта.500 грн, ничего не делят между банками, это деньги «за розыск «Ваших денег, а так, как Вам разыскивать ничего не нужно было, потому, что Вы указали где Ваши деньги. Вам нужно было просто написать заявление в Ощадбанке, указав, день, дату и адрес банкомата. И идти домой спокойно ждать, только о о возврате денег на карту СМС не прийдёт, это можно только увидеть, проверив через две недели баланс карты, или проверять самим в приложении Ощад 24. ВЫ САМИ подарили ни за что банку, а может только не добросовестному работнику, 500грн. У меня была такая же ситуация, и деньги возвратили через две недели, без всяких оплат расследования, вернитесь в отделение и напишите заявление о не правомерном выманывании у Вас денег за расследование 500грн. Почему Вы в интернете не почитали, прежде, чем бежать в банк? Инкассацию банкомата по Вашей просьбе СРОЧНО, всё равно не делают, там определённые сроки. А в интернете много советов, что делать? Вот например почитайте
https://personalbanker.com.ua/forum-pb/bankomaty/42-chto-delat-kogda-bankomat-ne-vydal-dengi.Деньги после инкассации возвращают бесплатно.
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
16 октября 2021, 23:35
#
500 грн. Платиться банку в случае если в расследовании окажется что деньги были полученные девушкой.
А учитывая что в первом заявлении указано что транзакция была успешна и она это деньги получила то деньги банком взяты правомерно.
А вот если она их не брала и деньги по какой-то причине были возвращены банкоматом обратно в «себя» тогда эти 500 грн банком не берутся. А те деньги возвращаются обратно на счет.
Правда для этих 500 грн отдельно заявление пишется. И банк их со счета берет, а не налом при написании.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
USD 41.15 41.65
EUR 43.35 44.3
Все курсы банка