Минфин - Курсы валют Украины

Установить

втрата коштів через помилку касира відповідь на заявку № 38958

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qwertyuiop54321 16 сентября 2021, 11:45
Отделение по адресу: Львов, ул. Патона, 4
Ще раз, доброго дня. Чому ви блокуєте заявку № 38958 та можливість вам відповісти на вашу відповідь?
Ощадбанк через, який був проведений даний платіж, немає квитанції з підписом клієнта-платника, який би був засвідчений підписом клієнта та підтверджував те, що інформація у даній квитанції є вірною. Взагалі Ощадбанк видає квитанції клієнтам лише в одному екземплярі і лише для клієнта, але для себе не залишає жодних квитанцій з підписом клієнта. В даній квитанції, яку отримав клієнт є лише підпис касира та печатка банку. Тому, те що ви вказали у вашій відповіді не відповідає дійсності. Не має такої квитанції у банку про яку ви говорите з підписом платника, який би підтверджував згоду пла
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 12:15
Доброго дня! Зазначимо, що ми не маємо технічної можливості блокувати заявку чи обмежувати коментування. При кожному платежі в касі клієнт ставить свій підпис, як підтвердження здійснення платежу.

Комментарии - 1

+
0
19036256
19036256
16 сентября 2021, 22:37
#
При оплаті в кассі, касир видає дві квитанції, одну з підписом клієнта він забирає собі, а клієнту видає другий екземпляр, де клієнт хоче чи не хоче підписувати, це його справа.А просто переказ на картку фізичної особи не можливо було зробити, через термінал, самому вводити данні? Всі спішать, щей підганяють касирів, тут постійно пишуть, що касири працюють дуже повільно, а потім дивуються, чому зробили помилку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / втрата коштів через помилку касира відповідь на заявку № 38958