Минфин - Курсы валют Украины

Установить

втрата коштів через помилку касира

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
qwertyuiop54321 16 сентября 2021, 10:07
Отделение по адресу: Львов, ул. Патона, 4
13.07.2021р. моїм знайомим, була проведена оплата за товар, платник фізична особа на підставі рахунку, провів оплату готівкою через касира Ощадбанку при цьому касир допустила помилку у розрахунковому рахунку через що кошти не поступили по призначенню до юридичної особи, хоча ЄДРПОУ та назва Ю.О. вірна. Банк бачачи, що кошти не поступили по призначенню і навіть не вважав за потрібне за більше, як 2-місяці зателефонувати платнику, щоб повідомити про проблему, хоча при оплаті, платником, було надано контактний номер телефону. Лише 15 вересня 2021р., юридична особа повідомила, що до неї не дійшла дана оплата. 15 вересня 2021р. у банк було звернення про відповідну помилку касира надавши оригінали документів з проханням щоб ці кошти були зараховані на рахунок відповідної юридичної особи, банк відмовився це зробити, мотивуючи тим, що ці кошти можуть бути лише повернуті цій особі, яка зробила оплату. Але цієї особи з серпня 2021р. не має в Україні і вона не планує повертатися в Україну. На прохання зарахувати ці кошти на рахунок юридичної особи, через помилку касира, в касі було звинувачено платника, що це він зробив помилку не перевіривши правильність реквізитів, а касир тут ні до чого. Отож, виходить
замкнуте коло, кошти зависли з вини банку і крайній у всьому є клієнт. Тепер, потрібно ще раз сплатити цю суму, щоб закрити суму боргу. Крім матеріальних втрат, ще було витрачено час та нерви. Тепер буду минати 10-дорогою цю контору. Також, хочу застерегти інших, щоб вони не попали в жорна цієї бюрократичної контори і користувалсь послугами банку, які є гнучкими цінують та ідуть на зустріч своїм клієнтам.
Ощадбанк
Ответ банка
16 сентября 2021, 11:00
Доброго дня!

Приносимо вибачення за незручності. Банк наголошує на перевірці даних клієнтом при проведенні платежу, правильність яких клієнт засвідчує підписом. В даному випадку повернути кошти можна саме особі, що проводила платіж.
Дії по поверненню коштів можливі також за довіреністю, якщо клієнт не має можливості звернутися особисто.

Комментарии - 1

+
0
19036256
19036256
16 сентября 2021, 14:07
#
«Банк бачачи, що кошти не поступили по призначенню», банк не простежує поступили кошти чи ні, він є посередником між відправником і одержувачем. Клієнт зобов’язаний перевіряти гроші і квітанції не відходячи від каси. Дуже шкода Вашого знайомого, але Він теж винний. Тепер йому треба приїхати в Україну і писати заяву на повернення коштів не фізичній особі, а йому, а далі Він сам переведе заборгованість фізичній особі.Не робіть помилок і Ваши нерви будуть в порядку, я сім років користуюся Ощадбанком і не збираюся обходити його стороною.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.25
PLN 9.7 10.4
USD 41.7 42.2
Все курсы банка

Курс валют в Ощадбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 43.3 44.25
PLN 9.7 10.4
USD 41.7 42.2
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / втрата коштів через помилку касира