Відношення до клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Зрозуміло, що за таку зарплату так і працюють. Відділення в м. Запоріжжя № 10007/0278 по вул. Бородинська № 6 відчинили вчасно. 5 хвилин каса ще була закрита. Готуються до праці. Подали квитанцію для сплати платежу (квитанція була потрібна з мокрою печаткою).Підійшла працівник відділення до каси поміняти монети. Не зважаючи на те що в касі обслуговується клієнт, та на зауваження, що поміняти можна коли не буде клієнтів, касир робить розмін відклавши квитанцію.Як це?.. У відділенні всі розмовляють з відвідувачами російською мовою. Вигляд працівників не на рівні банківських службовців (бріджі та футболка з емблемою Levis).Розпізнавальні знаки (хто є хто) на відділенні відсутні.Мабуть, в Ощадному банку ніколи не навчаться поважати клієнта.
Ответ банка
13 августа 2021, 11:45
Доброго дня! Дякуємо за ваш відугук. Ситуацію з обслуговуванням в даному відділенні обов'язково перевіримо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |