Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Як ввести клієнта у оману

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
vlasiichuk 2 августа 2021, 21:51
Доброго дня!
Можливо відгук буде корисний іншим
Сам ще розбираюсь з питанням, але вже є прекрасна історія спілкування з support банку
Коротка історія — в віділленні банку замовляв оформлення картки «Моя картка»
В банкінгу світиться тариф «Мій комфорт»
Результат спілкування з support — просто «кинули трубку»
Деталі на скриншоті — https://ibb.co/3MXVbn5
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 3 августа 2021, 9:25
Доброго дня!
Зауважимо, що раніше відкриття карти «Моя карта» відбувалося в рамках тарифного пакету «Мій комфорт». На разі, починаючи з 01.08.21 банком були внесені зміни до тарифів і дана карта є окремим тарифним пакетом «Моя карта». Це означає, що клієнти, які відкрити рахунок та карту до 01.08.21 обслуговуються в рамках ТП «Мій Комфорт», нові ж клієнти по ТП «Моя карта». З інформацією можна ознайомитися на сторінці банку.

Комментарии - 2

+
0
19036256
19036256
3 августа 2021, 9:23
#
Моя Картка проходила раньше по тарифу«Мій комфорт».Зарплатные или пенсионные проходят по тарифу «Мій рахунок».
+
0
vlasiichuk
vlasiichuk
3 августа 2021, 10:02
#
Так, відповідь банку правильна, раніше такого тарифу не було. Проте це не змінює той факт, що при оформленні картки менеджер в банку «вішав» мені про тарифи рахунку «Мій рахунок», що можна 2 рази в місяць без обмежень в касі знімати довільну суму, а по факту відкрив мені рахунок за іншим тарифним планом. Після спілкування з support банку в телефонному режимі - дівчинка на другому кінці лінії сама запитала в мене «так, а ЧОМУ Вам відкрили таку картку»? Результат цеї історії - потрібно відкрити іншу картку (нам ж мало пластику на планеті), всі гроші вивести на неї, зняти без комісії і закривати рахунки в ̶н̶а̶й̶с̶у̶ч̶а̶с̶н̶і̶ш̶о̶м̶у̶ ̶т̶а̶ ̶н̶а̶й̶з̶р̶у̶ч̶н̶і̶ш̶о̶м̶у̶ банку в Україні-2021. Zvisno, Ощад?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться