Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе відношення до людей

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
05.06.2021 мені потрібно було зняти 1000 грн. В терміналі ОщадБанку в цей час була інкасація, тому я вирішила зняти кошти через термінал партнера ПриватБанк. Термінал працював коректно, тому я вставила картку і запросила потрібну мені суму. В цей час до мене підбігає охоронець і говорить, що в банкоматі зараз якісь сбій, щоб я нічого не знімала. Нажаль вже було запізно, гроші почали нараховуватись ((в результаті замість 1000 грн, мені видало лише 1 купюру на 500 грн. Я розгублена, відмінила отримання чеку, але смс прийшла що 1000 грн знято успішно. Я зателефонувала на гарячу лінію Привата, там сказали нічим домогти не можуть, телефонуйте в Ощад. Набрала туди, там теж нічим допомогти не змогли, сказали зверніться на відділення. Так як це була суботу, прийшлось очікувати до понеділка, щоб був робочий день. 07.07.2021 я прийшла на відділення і все пояснила. Далі спеціаліст банку надала мені зразок заяви і сказала, щоб писала так. З її слів така ситуація буває, все добре, кошти повернуться через 45 днів. Я заспокоїлась і пішла собі по своїм справам. Пройшло достатньо часу, але мені ніхто так і не набрав (Звернувшись на відділення, мені повідомили, що результатів ще не має. Я обурена від даної процедури. Це що дійсно потрібно стільки часу, що б в маленькому містечку знайти аж цілих 500 грн???) В обід того ж дня, мені подзвонили з відділення і сказали що готова відповідь. Результати мене честно кажучи здивували!!! Провели перевірку і в мене з рахунку дійсно знято 1000 грн. Супер, але ці інформацію я теж знаю! Суть в тому що знято повну суму, але видано на руки половину. А що саме обурююче, що я ще повинна заплатити банку за неправдиві свідчення 500 грн! Це взагалі як??? Я ніколи не думала, що живучи в 21 столітті, Ощадбанк залишився на рівні совка (Прошу розібратися в даній.
Ощадбанк
Ответ банка
26 июля 2021, 10:53
Доброго дня! Тривалий термін проведення розслідування пов'язаний з тим, що операція проходила в банкоматі іншого банку. Коли така ситуація виникає в банкоматі Ощадбанку, кошти повертаються одразу після інкасації. Якщо ж це інший банк, то проходить оскарження операції через міжнародну платіжну систему Visa або Mastercard. В таких випадках зі свого боку стараємось провести всі процедури максимально оперативно.

Ситуацію з поверненням коштів перевіримо детальніше та надамо зворотний зв'язок.

Комментарии - 3

+
+1
Sharik1
Sharik1
26 июля 2021, 13:28
#
До чого тут маленьке містечко? Якби навіть банкомати стояли впритул один до одного процедури повернення коштів це не змінило. Процес повернення коштів по спірній трансакції не швидкий. Чекайте.
+
0
19036256
19036256
27 июля 2021, 23:14
#
Обычно деньги возвращаются автоматически, и этому не мешает то, что снимали в банкомате банка партнёра, заявление нужно писать не в банке не выдавшем наличность, а в банке карта которого у Вас, в Вашем случае в Ощадбанке. О возврате средств СМС не будет прислано, проверьте в приложении Ощад 24. У меня был аналогичный случай, о том, что деньги возвратили я узнала случайно, когда получила зар. плату, а баланс был больше на ту сумму, которую банкомат мне не выдал. А вообще, из Вашего описания у меня возникает сомнение в том, что охранник был охранником, обычно, когда в Привате сбой, они пишут на экране, а здесь всё работало и какой-то охранник??? Могла быть накладка на банкомате, и автор этой накладки мог быть этот типа«охранник», он мог забрать Ваш остаток, и после инкассации банкомата лишних денег может и не быть.
+
0
Jokets
Jokets
1 августа 2021, 11:47
#
45 это минимум максимум до 120 дней и это не от вашего заявление, а с момента когда компания виза/мастер кард получит от ощада все документы
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться