Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Безсовістне ставлення до персональних данних

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
KaterynaSv 19 июля 2021, 10:40
Я взагалі не є клієнтом ощаду, але довелось з ними мати справу, адже почали приходити від банку повідомлення на мій номер телефону. Повідомлення стосувалися обслуговування пенсійного рахунку якогось із клієнтів ощаду. Я неодноразово зверталась до банку у чаті, а також ходила у відділення з проханням виправити цю ситуацію. Адже не хочу, щоб мій номер телефону був пов' язаний з іншою людиною і її банківською інформацію. Але очевидно, що співробітникам банку на таку «прикру помилку» просто начхати!!! Зі мною спілкувались по хамськи, реєстрували мої звернення, але відповідь на них не надавали під приводом банківської таємниці(???) Це взагалі як розуміти? Це не рівень державного банку, що відповідає за заощадження в основному незахищених верств населення. Це взагалі не рівень будь-якого банку так байдуже ставитись до персональних данних своїх клієнтів. Взагалі питання: як могла статись така ситуація, що до абсолютно стороннього номеру була прив 'язана банківська картка, якщо зазвичай для верифікації клієнта потрібно вказати код, що приходить на вказанний мобільний номер. Але ж ні, для Ощада я тепер якась Тамара, хоча все життя проходила з інщим ім'ям і до пенсіх мені ще декілька десятків років.
Ощадбанк
Ответ банка
19 июля 2021, 14:34
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію. Напишіть, будь ласка, нам в приватні повідомлення номер телефону, на який надходять смс-повідомлення. Зробимо все необхідне для відключення повідомлень.

З повагою, команда Ощадбанку.

Комментарии - 2

+
0
mary27
mary27
19 июля 2021, 15:01
#
Напишите Шевченко в фэйсбуци, он разберется)
+
0
DuDe123
DuDe123
3 августа 2021, 16:07
#
Повністю згоден з автором скарги, адже саме в цьому банку на відміну від багатьох інших банків ставлення до персональних даних клієнтів просто БРУТАЛЬНЕ!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Безсовістне ставлення до персональних данних