Минфин - Курсы валют Украины

Установить

НЕ МОЖУ ЗАБРАТИ СВОЇ КОШТИ

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Serhiy08021959 16 июля 2021, 11:43
Не можу отримати свої кошти. Після перерахунку пільг 15 травня, в особистому кабінеті був сформований залишок коштів який спочатку обіцяли перевести на картку до 30 червня, не перевели. Потім консультант сказав переведуть до 10 липня, не перевели. 12 липня повідомили що карта заблокована, для розблокування потрібно 3 банківські дні і кошти будуть зараховані. Сьогодні 16 липня, картка вже не заблокована, але — кошти не виплачені, чіткої відповіді чому це сталося жоден консультант інформаційної лінії не надав лише одні відмовки «а може», «ми не знаємо», «чекайте», багаторазові звернення не принесли жодного результату. По факту: банк вже два місяці користується моїми грошима, які навіть не поспішають мені виплачувати!!! Зате в усіх повідомленнях і в усі інстанції відрапортували що виплати проведені в повному об«ємі… Шановні громадяни, моя Вам порада — остерігайтесь будь якої співпраці з цим так званим «банком»(
Ощадбанк
Ответ банка
16 июля 2021, 15:59
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення.

Комментарии - 5

+
+3
OkeyDoki
OkeyDoki
16 июля 2021, 20:28
#
Решение проблемы было в предыдущем отзыве я даже Вам написал.

Вы думаете что на льготников есть дело банку. Хех).

Еще раз для повторения:

1) Звонишь на гор. линию. Говоришь хочу узнать судьбу своей льготы. Потом ІНН. Оператор заходит в личный кабинет и говорит остаток.

2) После этого просишь ее назвать Паспорт Серия и Номер потом ИНН. Виписываешь и проверяешь со своим паспортом. Находишь ошибку шуруешь в соц службу они меняют и может через неделе 2 получишь свои льготные деньги.

Если проблема со стороны соц службы. Банку плевать на это. Так как это проблемы льготника, а не банка. Суровая реальность научись в ней жить, а не плакаться и надеяться что все за тебя все сделают.
+
0
Serhiy08021959
Serhiy08021959
17 июля 2021, 23:55
#
Те що Ви описали вище в пунктах 1) та 2) це не вирішення моєї проблеми, принаймні в моєму випадку (((Розложу по полкам :
1 — «Вы думаете что на льготников есть дело банку.» — наголошую що це не субсидії, а монетизована компенсація пільг, тобто на кінець опалювального періоду після проведення всіх розрахунків за комун. послуги в мене утворився залишок МОЇХ коштів, який мені повинні були перевести на влассний рахунок (картку) до 30.06.
2 — «Звонишь на гор. линию. Говоришь хочу узнать судьбу своей льготы. Потом ІНН. Оператор заходит в личный кабинет и говорит остаток.» — я сам зареєстрований в особистому кабінеті, і для того щоб «узнать судьбу своих» коштів мені навіть до оператора не потрібно звертатися, маю можливість контролювати це особисто, на протязі всього року.
3 — «После этого просишь ее назвать Паспорт Серия и Номер потом ИНН. Виписываешь и проверяешь со своим паспортом. Находишь ошибку шуруешь в соц службу они меняют и может через неделе 2 получишь свои льготные деньги.» — і серія та номер паспорта, і ІНПП, і всі решта персональних даних були і в «банку» і особистому кабінеті внесені в повному об"ємі і головне БЕЗ ПОМИЛОК!!! Ніякої помилки не було! і кошти я мав би отримати не «может через недели 2» а своєчасно, як вони відрапортували в Фонд соц. захисту — «Всім, і в повному обсязі»
4 — ніякої проблеми зі сторони соц. служб не було, був 100% косяк «банку»!
5 — За мене нічого робити не потрібно, потрібно просто якісно виконувати САМЕ СВОЮ роботу!
Якось так…
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
18 июля 2021, 7:14
#
Если бы все было бы правильно. То деньги вы бы уже получили. Как моя бабулька 5 числа. Значит что-то не так. Возможно в реестре. Вместо русской использовали английскую букву.
+
0
Serhiy08021959
Serhiy08021959
18 июля 2021, 7:56
#
Шановний/на OkeyDoki, Ви або взагалі не хочете вникнути в суть моєї проблеми, або ж в силу своїх обмежених розумових здібностей не можете цього зробити. І в першому і в другому випадку Вам в принципі і не потрібно цього робити якщо Ви не є офіційним представником «ощадбанку». Мені здається я і так потратив на відповіді Вам забагато часу, але все ж таки повторюсь: починаючи з 30.06 телефонував і уточняв чи все добре з моїм рахунком, чи всі мої данні є в них, чи немає ніяких перешкод для виплат і т. д… Все було Ок. Я не зная як ваша «бабулька», але мені досих пір в «банку» не дали відповіді по якій причині не виплачені кошти… а Ви тут «а может», «а єсли бы», це чітка фін.установа чи шарашкина кантора в поганому совхозі?
+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
18 июля 2021, 10:51
#
Если проблема со стороны соц. службы. Банк вам ничего не скажет))

Хоть ной хоть не ной.)

Теперь вопрос другой по карте минуса нет сейчас?.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться