Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Поповнив рахунок мобільного, кошти з карти зняли, а на рахунок оператора не перерахували

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
SergeiI31 12 июля 2021, 19:31
Сьогодні в 11 годин, через Ощад24/7 поповнив рахунок мобільного, станом на 19.30 мобільний так і не поповнили. Відчуття, що не державний банк, а контора шахраїв. Це перша *** , яка має бути продана приватному власнику
Ощадбанк
Ответ банка
13 июля 2021, 8:21
Доброго дня! В даній ситуації може бути декілька причин:

1. Операцію було відхилено або вона знаходиться в процесі обробки

Щоб перевірити, чи успішно пройшла операція в Ощад 24/7 потрібно обрати картку, по якій проводили платіж та натиснути «Історія операцій». Далі відповідно до позначки навпроти операції:

° Знак оклику — операцію відхилено, кошти не було списано з рахунку
° Значок годинника — операція виконується, потрібно зачекати
° Значок галочки — операцію завершено та успішно виконано

2. Мобільний номер телефону було вказано некоректно

Перевірити, який номер телефону було поповнено можна в Ощад 24/7 так само в історії операцій. Обираєте операцію в історії, яку провели, та натискаєте кнопку «Повторити». Не переживайте, без підтвердження паролем операцію не буде повторено. Проте дані автоматично буде заповнено як в минулій операції і ви побачите, який мобільний було поповнено.

3. Затримка з боку оператора мобільного зв'язку

Якщо ви перевірили ситуацію відповідно до двох попередніх пунктів і операцію було успішно виконано, а номер телефону було вказано коректно — слід звернутися до мобільного оператора. В такому випадку банку виконав свою частину операції та успішно перерахував кошти.

Комментарии - 2

+
0
SergeiI31
SergeiI31
13 июля 2021, 9:02
#
Проблема до цього часу не вирішена, кошти на рахунок мобільного оператора не надійшли, на баланс не зараховані. Тут вже точно шахраї на всіх рівнях банку, або вказівка Пишного, переводить все в офшори
+
0
StarFighter27
StarFighter27
15 июля 2021, 22:43
#
Либо указан не правильно номер телефона либо есть сбои в сети мобильного оператора. Со мной тоже такое было. Через 10 минут деньги поступили на мобильный.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Поповнив рахунок мобільного, кошти з карти зняли, а на рахунок оператора не перерахували