ЖАХ, БЮРОКРАТІЯ, ЗНЕВАГА!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 5
Навіщо вам записуватися у стажера. Дзвоніть на гарячу лінію там і записуйтесь або через телеграм.
В Телеграм по пошуку знаходите Чат-бот Ощадбанк, проходите реєстрацію по фінансовому номеру та вказуєте електронну адресу. Далі по підказкам боту знаходите в меню «Інші сервіси», «Зустріч в банку» і обираєте зручний день і час. Ваш запит потрапляє в систему банку і йдете у відділення на призначений час. І нехай там всі хоч заплюються, але вас по запису зобов'язані прийняти.
- +
- 0
- StarFighter27
- 15 июля 2021, 22:48
- #
1. Колл-центр всегда и везде лапшу на уши вещает. Просто сидят на телефоне пустышки, которые кроме «витання» ничего как сами считают не должны знать (
2. Не берут трубку, так как работы много
3. А тут уж вина клиентов. Есть такой тип клиентов о котором писалось много раз
4. Менеджерам главное впаривать Вам кредитку или страховку
5. А предупредить заранее о смене телефона — никак?
6. А Вы думали ее Вам лично домой доставят с улыбчивым курьером?
7. Нормальная ситуация и работа для Ощадбанка
2. Не берут трубку, так как работы много
3. А тут уж вина клиентов. Есть такой тип клиентов о котором писалось много раз
4. Менеджерам главное впаривать Вам кредитку или страховку
5. А предупредить заранее о смене телефона — никак?
6. А Вы думали ее Вам лично домой доставят с улыбчивым курьером?
7. Нормальная ситуация и работа для Ощадбанка
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.35 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Все курсы банка |
1) кол-центр взагалі не дає інформації, направляє з питаннями до відділення
2) відділення НІКОЛИ не бере слухавку, додзвонитися неможливо
3) у відділені ЗАВЖДИ жива черга, всі питання в одну кашу, люди очікують на вулиці, з приміщення їх виганяє менеджерка криками і образливими словами
4) менеджери відділення дають різну інформацію, НЕ ДОПОМАГАЮТЬ вирішити проблему. лише з третього візити вони вирішили, що мені таки потрібно перевипустити карточку (до рахунку який я прийшла закривати — це ж геніально). Для того, аби в мене прийняли заяву треба було їхати ще раз.
5) запитали довідку про доходи — не можуть сказати за який період, кажуть ну за той коли ви клали гроші (а я змінила телефон, і вайбер-повідомлення не збереглися)… в системі дивитися дати відмовили
6) карточку перевипустили, щоб забрати треба приїхати і знову чекати ту адську чергу. Щоб записатися в електронну чергу треба теж постояти в черзі до стажера (ЯК ВАМ ПРИЙШЛО ЦЕ В ГОЛОВУ?), повторюся, тому що трубку вони не беруть.
7) хамство і крик — звичний тон спілкування старших менеджерів (напр., особливо із людьми похилого віку…
Стосовно дзвінків у відділення банку без відповіді, хотіли б зазначити, що в період завантаженості пріорітет обслуговування надається клієнтам, що звернулись особисто. Сподіваємось на розуміння. Отримати консультацію в телефонному режимі цілодобово можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Опишіть, будь ласка, в приватні повідомлення, більш детально — яка саме проблема виникла із карткою. Будемо раді допомогти та хотіли б перевірити якість обслуговування.
Працюємо над тим, аби у відділенні банку черги ставали меншими. Саме тому продовжуємо вдосконалювати дистанційні канали обслуговування, аби клієнти мали змогу якісно вирішити питання без звернення до відділення. За допомогою чат-ботів, контакт-центру та Ощад 24/7 можна виконувати все більшу кількість операцій — від перевірки стану рахунку до зняття обмежень/отримання виписок/здійснення переказів та платежів тощо.