Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Невиплачений залишок субсидії

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
natatella 10 июля 2021, 16:40
Звертаюсь на гарячу лінію Ощадбанку, кожного разу працівник дає різні рекомендації щодо вирішення питання.
Щодо питання: терміни виплати фінального залишку постійно змінювалися Ощадбанком, спочатку протягом червня, до/після 10 липня. Ввічливі співробітники гарячої лінії повідомляли, що треба чекати смс про зарахування коштів, причини затримки теж були суперечливими від технічних причин, до відсутності узгодженності між державними органами, які дають дозвіл на виплату.
Наразі банк нарешті все узгодив і усунув технічні недоліки субсидіанти і пільговики отримали належне, але моє питання залишається й досі невирішеним. В результаті моїх щоденних звернень на гарячу лінію Ощадбанку виявилося тільки сьогодні 10 липня, що мені не можуть перерахувати залишок, у зв’язку з некоректними даними мого паспорту і зі слів одного працівника треба почекати 15 числа цього місяця, коли відбудеться верифікація даних, а інший співробітник порадив зателефонувати в УПСЗН і попросити внести вірні дані паспорту.
Може тут отримаю ще одну слушну пораду, як отримати гроші, які я зекономила на рахунку банку і бажано не в грудні місяці
Ощадбанк
Ответ банка
12 июля 2021, 11:46
Доброго дня! Якщо в особистому кабінеті субсидіанта виявлено невідповідність паспортних даних (вами, або оператором контакт-центру) — редагування цих даних знаходиться в компетенції УПСЗН. Таким чином необхідно звернутись до органів УПСЗН та внести корегування. Якщо ви вже звертались до органів УПСЗН та внести актуальні дані паспорту, необхідно очікувати оновлення інформації. Це відбудеться після централізованої передачі інформації від УПСЗН до банку і може зайняти деякий час.

Комментарии - 3

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
10 июля 2021, 18:33
#
Ну так зайди в личный кабинет субсидианта. По ссылке (https://pkb.oschadbank.ua/login)

Проверь данные. Найдешь несостыковку. Шуруешь в социальную службу показываешь на своем смартфоне несостыковку. Они в анкете меняют и после этого как минимум 2 недели ждать нужно пока все устранять и выплатят. Никто кроме Вас ничего делать не будет.

Был у меня случай когда у женщины знакомой паспортные данные неправильные в личном кабинете были. И что ничего не получила так как заметила аж 21 декабря.).
+
+1
mary27
mary27
10 июля 2021, 22:14
#
У дэржавы на ЕКС менее 10 миллиардов денег осталось, а вы про субсидию.
Совести у вас нет!
Бедным чиновникам, депутатам, членам набсоветов скоро будет совсем-совсем нечего украсть.
А тут вы занимаетесь крохоборством, за ваши копейки.
+
+16
OkeyDoki
OkeyDoki
11 июля 2021, 0:31
#
Не нагнетай…

Моя бабулька карту открыла и получила субсидию 5 июля. Так что тут проблема в другом. Проблема в заполнении данных. Которые никто проверять не будет. Кроме самого субсидианта.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться