Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Zoriana1984 10 июля 2021, 12:21
Сьогодні платила у відділенні 325 м. Львова. Не вірно вказали призначення платежу (таке має принципове значення). На що я відреагувала та відмовилася засвідчувати такий платіжний документ своїм підписом. В свою чергу працівники скопіювали дану квитанцію в текстовому документі, відредагували вручну і мені роздрукували на звичайному форматі А4!!! Не на матричному принтері, без зазначення інформаці про послуги банку… це просто без коментарів!!!
Коли я подзвонила у Кол центр Ощадбанку, мені сказали, що моє питання може вирішити лише і тільки працівники даного відділення (2 шок)… Скаргу прийняти відмовилися!
Звернулася до чат-ботів Ощадбанку, які розміщенні на офіційному сайті. Залишила приблизно десяток повідомлень що по питанню шахрайства! І проханням перетелефонувати. «Телефонують» вже більше години (сарказм) а я все чекаю…
Це жах! І це позиція банку, який себе позиціонує «фундаментом» української банківської системи?
Я в розпачі. Куди дивляться контролюючі інстанції???
Шановні, обходьте, обїжджайте, оминайте цю банківську установу десятими стежками. Не робіть моєї помилки і не будете мати таких невдалих фінансових днів.
Ощадбанк
Ответ банка
12 июля 2021, 11:36
Доброго дня! Для уточнення інформації щодо видатної квитанції написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.

Комментарии - 2

+
0
Zoriana1984
Zoriana1984
10 июля 2021, 16:20
#
Все ж таки контакт центр відгукнувся, щоправда пройшло багато часу і безліч прохань зателефонувати. Фахівець контакт центру нічим не змогла допомогти. Після довгого обговорення, обґрунтування проблематики, очікування «на лінії», фахівець відправив мене до того ж відділення банку в якому немає керуючого і ніхто не може мені повідомити коли буде (навіть фахівець контакт центру), крім того порекомендував мені залишити відгук в «книзі скарг і пропозицій». От це так нічого, що такі вже не чинні з жовтня 2020 року? Мені по суті порекомендували повернутися в радянцину і «ватний совок»!!! Це справжній жах!
+
0
Zoriana1984
Zoriana1984
17 июля 2021, 10:45
#
Пригода продовжується. На Мінфін надії більше нема. Представники Ощадбанку перебріхують те що і брехали працівники, але тепер в приватних повідомленнях і контролю за жодними немає))) прогнозовано. На конкретні питання відповіді не дають. Обіцяли, що зі мною зв’яжеться представник для розв’язання спірної ситуації (природно, ніхто не зв’язувався), а тепер вони все «з'ясували» і обман продовжується. Але цікаво не це. В останньому повідомленні від 14.07.2021р. Представник Ощадбанку повідомив, що ЦИТАТА «Спершу призначення платежу було вказано дійсно некоректно, оскільки принтер не передбачає друку бувки Є.» З чого у мене, як я вважаю природним, виникло два питання-припущення: 1. Це в відділеннях Ощадбанку принтера живуть окремим життям і протестують проти українського алфавіту? Такий принтер, ймовірно, прибув до нас з країни агресора і виконує свої і диверсійні шпигунські функції. 2. Працівники відділень Ощадбанку працюють у російськомовному програмному забезпеченні? Можливо і та інформація, яка збирається в Ощадбанку (Ваш номер телефону, паспортні дані і ІПН тощо) зразу осідає у Кремлі… Так чи інакше, а як же вимоги Закону України «Про функціонування української мови як державної»? Це для всіх, но не для Ощадбанку?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться