Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Ощадбанк потакає шахраям!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
taras4200 29 июня 2021, 23:10
29 червня 2021, проводжу оплату онлайн зі своєї карти ощадбанка, на сумму 1 гривня, на одному із провідних медіа сервісів україни, після цього сервіс БЕЗ МОГО ВІДОМА ЗНІМАЄ 566 гривень.

Дзвоню в підтримку сервісу, що зняв кошти, оператор підтверджує, що це помилка зі сторони сервісу.

Дзвоню в Ощадбанк. Хочу дізнатися ЧОМУ банк БЕЗ МОЄЇ ЗГОДИ дозволив зняття коштів з мого рахунку. Адекватної відповіді не почув, крім того що це ваші проблеми кому ви там надаєте дані щодо своєї карти. Також представник банку по телефону мені почав погрожувати що я сам шахрай і що заблокує мою карту. Просто неадекватні працівники служби підтримки в ощадбанку.
Ощадбанк
Ответ банка
OschadbankUA 30 июня 2021, 11:27
Доброго дня.
У випадку, якщо ви ознайомилися з умовами використання того чи іншого сайту/сервісу, погодилися з правилами та в подальшому розголосили дані карти для її використання на сторонньому сайті, ви самостійно несете відповідальність за втрату коштів по рахунку. Ми, як банк, постійно акцентуємо увагу на використання клієнтами лише перевірених сайтів, що мають відповідний рівень захисту та з єднання лише за захищеним сертифікатом. Окрім цього, ми рекомендуємо встановити ліміти по карті на проведення операцій в мережі інтернет і навіть при спробі виконати операцію без відома клієнта, останнього банк проінформує надіславши відповідне смс-повідомлення. Ліміт можна встановити через Ощад 24/7, по дзвінку до контак-центру та у відділенні банку. Якщо списання вже відбулося оператор зобовязаний запропонувати блокування карти для уникнення таких списань у майбутньому та зробити перевипуск карти в зручне відділення банку. Що ж стосується повернення коштів, то дане питання потрібно уточнювати в підтримці сайту, що надавав послуги.

Комментарии - 5

+
+15
OkeyDoki
OkeyDoki
30 июня 2021, 7:35
#
Прежде чем что-то платить в интернете прочитай правила.

1. Что такое 3d secure и одноразовые пароли.

2. Что такое пользовательськое соглашение и зачем ты его подписывал если не читал на сайте на котором платил.

Мошенники так зачем ты тогда у них подписку покупал. Халявщики такие халявщики.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 июня 2021, 8:56
#
Подписались на сервис за одну гривну…
Затем сервис списал годовую абонплату…
+
0
19036256
19036256
30 июня 2021, 9:24
#
Taras4200, а зачем Вы везде светите номер своей карты? Здесь зачем указали, а потом «памагите деньги списали?»
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
30 июня 2021, 9:26
#
Номера карт публикуют, чтобы громче и чаще писать «Памагите!»
+
0
ArcticBurn
ArcticBurn
30 июня 2021, 17:45
#
Хоспаде, да когда вы уже читать научитесь то …
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться