Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Валютна карта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
11111999Irina 24 июня 2021, 12:55
Зазвичай не пишу відгуки, але про досвід співпраці з Ощад банком хочу ознайомити з якомога найбільшою аудиторією. Перед поїздкою за кордон відкрила валютну карту в Ощадбанку на яку було покладено близько 1000 дол, вже точно не пам’ятаю. Було це в травні 2018 році. На протязі якогось часу на карті залишилось близько 70 дол. Періодично я на гарячій лінії даного банку дізнаватися про залишок, він був стабільним. Коли в червні 2021 року хотіла закрити рахунок і зняти кошти, мені в касі сказали що в мене 8 дол залишку. Цікаво де гроші? Виявляється що рік за обслуговування карти кошти на знімались, а потім якийсь час знімали по 20 грн, а останніх два роки по 100 грн кожного місяця. Всю валютну історію карти мені відмовились надати, так як треба писати заяву і за кожен рік оплатити 50 грн, за 3 роки це 150грн., (останній рік випуску надали) ну і чекати 3 роб дні!!! Хочу попередити власників валютних карт які є або будуть клієнтами Ощадбанку будьте обачними, і перевіряйте слова консультантів банку, я потрапила на не компетентних в банківській справі!!!, не знаючи умов договору роблять все аби тільки ви довірили їм свої гроші. Як і пояснювали мені, що обслуговування карти безкоштовне до терміну дії карти.
P. S. смс повідомлення про те що змінюються умови користування картою чомусь не приходили, проте коли я карту закрила то вже банк мій номер телефону згадав, рекламу мені відправляти змогу мають на телефон, е-mail
Чекаючи закінчення терміну дії карти ощадбанк до 2023 року з мене б стягнув ще досить не малу суму.
Вже сьогодні брат і сестра пішли заберати депозити і більше справи з Ощадбанком не хочемо мати.
Ощадбанк
Ответ банка
24 июня 2021, 14:29
Доброго дня! Для уникнення подібних непорозумінь ми рекомендуємо всім клієнтам, починаючи співпрацю з банком або іншою організацією, що надає фінансові послуги, ознайомитися з діючими тарифами та умовами обслуговування перед початком співпраці.

Про зміну тарифів банк розміщує інформацію завчасно на сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

На даний момент для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу можна перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:

✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email

Комментарии - 2

+
0
19036256
19036256
24 июня 2021, 23:54
#
11111999Irina,"Як не платити за обслуговування банківського рахунку, яким не користуєтесь?
Якщо ви не користуєтесь карткою більше 12 місяців (жодного зарахування чи списання), стягується комісія 100 грн/міс.
Три варіанти як не платити цю комісію:
відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7;
розрахуватись карткою хоча б один раз протягом року;
звернутись у відділення банку, щоб закрити рахунок."Вас не обманювали, обслуговування активного рахунку-безкоштовне, а Ви не користувалися. Це вам не ощад книжка, а рахунок яким треба користуватися, а не просто сберігати кошти. Про зняття коміссії за неактивний рахунок СМС повідомленнь не надходить.
+
0
Sharik1
Sharik1
26 июня 2021, 14:40
#
Це наука тим, хто не вміє і не хоче читати тарифи банку. Банк задарма не працює. А якщо клієнт настільки недалекий, що не взмозі поцікавитись, хоча б періодично, умовами обслуговування, то «носи гроші в кармані, а не відкривай картки». Скажіть спасибі, що у «мінус» не заганяє, а списує лише в межах залишку.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться