Найгірший банк в Україні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- StarFighter27
- 1 июня 2021, 23:46
- #
За неактивность карточного счета (нет прихода-расхода) автоматически списывается по 10 грн ежемесячно.
«Як не платити за обслуговування банківського рахунку, яким не користуєтесь?
Якщо ви не користуєтесь карткою більше 12 місяців (жодного зарахування чи списання), стягується комісія 100 грн/міс.
Три варіанти як не платити цю комісію:
відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7;
розрахуватись карткою хоча б один раз протягом року;—
звернутись у відділення банку, щоб закрити рахунок «Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;»Що Ви маєте на увазі??? Я пенсіонерка онлайн оплачую комунальні платежі -це важливі операції?
Якщо ви не користуєтесь карткою більше 12 місяців (жодного зарахування чи списання), стягується комісія 100 грн/міс.
Три варіанти як не платити цю комісію:
відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7;
розрахуватись карткою хоча б один раз протягом року;—
звернутись у відділення банку, щоб закрити рахунок «Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;»Що Ви маєте на увазі??? Я пенсіонерка онлайн оплачую комунальні платежі -це важливі операції?
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |
Хочу поділитись свохм негативним досвідом співпраці з цим недо-банком.
Близько 2 років тому я відкривав рахунок в банку, яким я покористувався приблизно один рік.
За цей час я зрозумів таке:
— Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;
— Закриття/відкриття рахунків проводяться тільки у відділенні де ви їх відкривали;
— Зміна умов тарифного плану потрібно йти знову у відділення.
Після двух років банк нарахував мені на рахунок яким я не користувався понад рік комісію в розмірі 20 грн, після чого через 15 днів нарахував на мене комісію в розмірі 180 грн, мовляв за те що я не сплатив комісію по обслуговуванню рахунку яким я не користувався.
Абсурдність ситуації полягає в тому що коли я телефонував в колл центр мені повідомили таке: «Якщо ви не користувались рахунком і не було заборгованостей, то рахунок буде автоматично закритий.» Питання як я ним не буду користуватись якщо потрібно щорічно платити комісію в розмірі 20 грн для мене залишилась загадка.
На мої прохання закрити рахунок онлайн мені повідомили, що ви це можете зробити тільки у відділенні в якому ви відкривали рахунок.
Як наслідок маємо такі висновки: Банк дере з клієнта кошти за обслуговування рахунку, навіть якщо клієнт не користувався ним, а можливість закрити його є тільки у відділенні банку, тобто якщо ви не маєте можливість з’явитись в банк то він буде нараховувати вам постійно комісію, та буде мати можливість блокувати Ваші рахунки в інших банках в майбутньому.
Не рекомендую нікому не зв’язуватись з цим банком, який не поважає своїх клієнтів!
Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується, якщо протягом року і більше не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів (не враховуються списання комісій, а також перекази з/на віртуальну картку та мобільні заощадження).
Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).