Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найгірший банк в Україні

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
volodymyr1m 1 июня 2021, 15:42
Доброго дня,

Хочу поділитись свохм негативним досвідом співпраці з цим недо-банком.

Близько 2 років тому я відкривав рахунок в банку, яким я покористувався приблизно один рік.

За цей час я зрозумів таке:
— Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;
— Закриття/відкриття рахунків проводяться тільки у відділенні де ви їх відкривали;
— Зміна умов тарифного плану потрібно йти знову у відділення.

Після двух років банк нарахував мені на рахунок яким я не користувався понад рік комісію в розмірі 20 грн, після чого через 15 днів нарахував на мене комісію в розмірі 180 грн, мовляв за те що я не сплатив комісію по обслуговуванню рахунку яким я не користувався.

Абсурдність ситуації полягає в тому що коли я телефонував в колл центр мені повідомили таке: «Якщо ви не користувались рахунком і не було заборгованостей, то рахунок буде автоматично закритий.» Питання як я ним не буду користуватись якщо потрібно щорічно платити комісію в розмірі 20 грн для мене залишилась загадка.

На мої прохання закрити рахунок онлайн мені повідомили, що ви це можете зробити тільки у відділенні в якому ви відкривали рахунок.

Як наслідок маємо такі висновки: Банк дере з клієнта кошти за обслуговування рахунку, навіть якщо клієнт не користувався ним, а можливість закрити його є тільки у відділенні банку, тобто якщо ви не маєте можливість з’явитись в банк то він буде нараховувати вам постійно комісію, та буде мати можливість блокувати Ваші рахунки в інших банках в майбутньому.

Не рекомендую нікому не зв’язуватись з цим банком, який не поважає своїх клієнтів!
Ощадбанк
Ответ банка
1 июня 2021, 17:44
Доброго дня! Рахунок не може бути закрито, якщо на ньому є залишок коштів.

Комісія за обслуговування неактивного рахунку списується, якщо протягом року і більше не проводилось жодного списання та/або зарахування коштів (не враховуються списання комісій, а також перекази з/на віртуальну картку та мобільні заощадження).

Комісія становить 100 грн/місяць. У випадку, коли залишок коштів на рахунку менше встановленого тарифу, комісія списується в межах залишку на рахунку («в мінус» не зараховується).

Комментарии - 2

+
0
StarFighter27
StarFighter27
1 июня 2021, 23:46
#
За неактивность карточного счета (нет прихода-расхода) автоматически списывается по 10 грн ежемесячно.
+
+30
19036256
19036256
2 июня 2021, 0:52
#
«Як не платити за обслуговування банківського рахунку, яким не користуєтесь?
Якщо ви не користуєтесь карткою більше 12 місяців (жодного зарахування чи списання), стягується комісія 100 грн/міс.
Три варіанти як не платити цю комісію:
відкрити онлайн-депозит в Ощад 24/7;
розрахуватись карткою хоча б один раз протягом року;—
звернутись у відділення банку, щоб закрити рахунок «Будь які важливі операції не здійснюються онлайн;»Що Ви маєте на увазі??? Я пенсіонерка онлайн оплачую комунальні платежі -це важливі операції?
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться