Раптова річна комісія за користування карткою
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
З логіки Ощадбанку я маю мати екстрасенсорні здібності щоб здогадатися, що тариф змінився. Поясніть мені, будь ласка, яким чином я маю бути повідомлений про зміну тарифу чи умов обслуговування? Чи Ви вважаєте, що я повинен кожен день заходити за посиланням https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe і завантажувати файли ексель і вичитувати їх? Де на цій сторінці вказано, що якісь тарифи змінені? Чи ви повинні мене повідомити про зміни? Тобто політика банку — тримати клієнта необізнаним, а потім за це карати його гривнею. Це пряме шахрайсшахрайство. Про річну комісію за обслуговування: вона була введена 01.07.20. Гроші з рахунку списані 29.05.21. У відділенні, де я закрив картки, мені сказали, що рік же я обслуговувався. Тобто навіть якщо тариф змінили б 25.05.21 — гроші би зняли за рік. Феєрично. Це взагалі - РЕКЕТ. Поясніть мені це, будь ласка.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Стосовно дати списання комісії, рекомендуємо перевірити інформацію через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Ми зацікавлені в уникненні непорозумінь та хочемо, щоб наші клієнти вчасно дізнавались про зміни умов обслуговування.
Для зручності інформування клієнтів було додано ще один сервіс в нашому чат-боті — «Канал інформування». За допомогою цього сервісу є можливість перевірити або змінити канал, через який буде зручно отримувати інформування у разі зміни тарифів/умов обслуговування за Вашими рахунками.
За бажанням можна обрати один з наступних способів інформування:
✔ через повідомлення в Ощад 24/7
✔ через Viber/SMS
✔ на Email
Посилання на чат-бот: https://www.oschadbank.ua/ua/chat