Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Не віддає кошти

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
З 16.04.2020р. на мою картку служба безпеки банку встановила обмеження. Користуватись карткою я не можу, а от кошти на рахунок приходити можуть. Картка для соціальних виплат, на неї приходять цільові надходження, тобто виплати на дітей. Зверталась до відділення банку. Одразу інформацію співробітник банку не надав. Написав службі безпеки банку, через деякий час відповіла служба, що я мушу повернути кошти людині яка мені їх переказала. Що було і зроблено в той же день. Скани чеків були відправлені. Після цього служба безпеки банку на зв’язок зі співробітником банку не виходить, на запити не відповідає. Не кажучи вже про те щоб дати зворотній зв’язок мені. Для того щоб утримувати кошти у себе, потрібно законні підстави, яких у банка немає. Судового рішення або виконавчого провадження до банку не надходило. Звернення до НБУ і на урядову гарячу лінію я залишила.
Ощадбанк
Ответ банка
28 апреля 2021, 10:23
Доброго дня! Ситуацію зараз перевіряємо. Найближчим часом надамо вам зворотний зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться