Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Це просто жах!

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Kseniia8888 30 марта 2021, 10:38
Ніколи не стикалася з таким відношенням до клієнтів в Україні! Та ще й державний банк! Не можу розпоряджатися власними грошима. Мало того, що для того, щоб зайти, присилають смс, які просто не приходять вчасно, і ти не можеш провести платіж. То й мене ще заблокували! На рівному місці — хотіла провести платіж на 1500 грн! І не повідомили про це, писали що пароль не вірний! Після декількох днів намагання відновити пароль, звонила на гарячу лінію. Трубку там кидають, послали у відділення. Пішла, хвора, а там закрито — карантин! Сьогодні теж карту по телефону не розблокували — просто положили слухавку. Жахливий банк, жахливе обслуговування. Не раджу зв’язуватися по добрій волі.
Ощадбанк
Ответ банка
30 марта 2021, 12:19
Доброго дня. Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення ваш номер телефону та дату/час дзвінку до контакт-центру. Ми обов’язково перевіримо консультацію, яку вам надав співробітник банку, з’ясуємо ситуацію та надамо зворотний зв’язок.

Комментарии - 1

+
0
19036256
19036256
30 марта 2021, 15:58
#
Если звонить на горячую линию, но не требовать живого оператора, а слушать робота и нажимать, что он скажет, то можно найти ответ на все вопросы.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться