Непрофесійність працівників
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Доброго дня, я з Львівської області.Мені потрібно було оплатити послугу оформлення паспорта (вдруге), я повідомила про яку саме послугу прийшла, коли я сказала працівнику «візьміть мій телефон, ТУТ Є РАХУНОК» вона відповіла «Не треба», я не стала нічого казати, бо думала вона знає що робить. В результаті як виявилось працівник оплатив мені паспорт на район — Городок, а в цей же ранок я їхала у Львів, бо записалася в електронну чергу на паспорт. В результаті паспорт мені не оформили бо оплата пішла на Городок. Гроші мені як мені сказали — не повернуть, хіба час страчу…
Ответ банка
17 марта 2021, 9:25
Доброго дня. Перепрошуємо за дану ситуацію. В даному випадку касир перед проведенням операції надає клієнту квитанцію для перевірки коректності реквізитів, їх клієнт має підтвердити. Зі співробітниками відділення ми проведемо роботу. Для повернення коштів ви можете звернутися в організацю, куди їх було перераховано.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.25 | 41.75 |
EUR | 43.3 | 44.25 |
Все курсы банка |