Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Обман, незаконное снятие денег со счёта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
helga59 12 марта 2021, 12:44
Описываю ход событий:
Розвиток подій
1. Повідомлення Viber: Просимо терміново сплатити просрочений мін платіж 7,00 грн. за кредиткой 262055−34 — 20.02.21, 17.03.
2. Повідомлення Viber: Поповнення 262055−34 — 7,00 — 21.02.21, 10.01.
3. Повідомлення смс: Увага! З вашого рахунку 262045−34 було списано кошти для сплати/погашення заборгованості перед Банком по рахунку 262045−34 у сумі 7,00 грн. — 21.02.21, 10.22.
4. После моего личного посещения отделения банка по ул. Строителей получила сообщение Viber: За вашим зверненням СМС-банкінг по картці 5−110* відключено — 22.02.21, 12.32. Спеціаліст банку сказал, що мені підкючили смс-банкінг на Картку киянина начебто випадково. Всі питання — на Гарячу лінію.
5. Звонила 24 або 25 лютого на Гарячу лінію, оператор Дарія. За її словами (коротко):
= борг був начислений за користування Карткой киянина за жовтень 2020 року (?);
= смс-банкінг включається на соціальні карті автоматично;
= тарифи на користування карткой розміщені на сайті банку (типа читайте);
= я ще буду повинна банку або 7 або 14 грн за лютий (?);
= якщо я не буду платити за смс-банкінг, мені заблокують Картку киянина.

Мої питання

1. На підставі чого включився смс-банкінг на Картку киянина.
2. Чому раптово 7 грн. нараховано за жовтень (а не грудень, наприклад).
3. На підставі чого без мого дозволу списуються кошти з мого пенсійного рахунку.
4. Якщо смс-банкінг включається автоматично, як співробітник банку зміг його відключити.
5. На підставі особистих опитувань знайомих знаю, що нікому більше смс-банкінг на Картку киянина не включається і борги не нараховуються.
6. Прошу повернути кошти на мій пенсійний рахунок, а також відщкодування морального збитку.
7. Прошу назвати винних в цьому шахрайстві.
Ощадбанк
Ответ банка
12 марта 2021, 16:29
Доброго дня! Підключення послуги смс-інформування до муніципальної картки дійсно є обов'язковим, ця умова передбачена діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe (у ТП «Мій комфорт» зноска №3, у ТП «Мій рахунок» зноска №1). Стосовно нарахування комісії за жовтень, списання комісії здійснюється кожного періоду, протягом якого послуга підключена.

Комментарии - 1

+
0
OkeyDoki
OkeyDoki
12 марта 2021, 13:24
#
Договор ДКБО че не взяли при открытие карты? И сколько сейчас пенсионер за 7 грн. Мор компенсации хочет?)
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Обман, незаконное снятие денег со счёта