Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе обслуговування, некомпетентний персонал

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
TetianaKKK 10 марта 2021, 16:04
На свою біду відкрила депозит (з капіталізацією та автопролонгацією) в 2017 році в Ощадбанку, менеджер паралельно відкрила картку для депозиту. В серпні 2020 року термін картки закінчився, перевипустити її через зверненя на гарячу лінію не вдалося. Враховуючи, що рахунок відкривався у одеському відділенні, автопролонгацію та депозит не вдалося зняти у вінницькому відділенні (співробітники відмовилися, оскільки рахунок був відкритий не у них), тому довелося для цього їхати до Одеси. Відвідавши двічі Одесу (вперше, щоб відкрити картку, щоб мати змогу забрати депозит та вдруге, щоб отримати картку) врешті думала, що все закінчилось, але ні. Щоб перевірити, чи на цей раз співробітниця банку точно зняла автопролонгацію з депозиту, потрібно зарєструватись в ощад24, при цьому (БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ) підключили послугу СМС-інформування вартістю 7 грн. на місяць. Після цього повідомлення, одразу звернулась на гарячу лінію, де мені повідомили, що можуть вимкнути цю послугу, однак її вартість в 7 грн все одно потрібно буде сплатити. Про автоматичне підключення СМС-інформування ніде не вказується і не попереджується, на що оператор відповіла, що навіть не розуміє в чому питання і мою претензію відмовилася реєструвати, більш того, так як у мене нульовий бпланс рахунку, ці 7 гривень підуть в мінус і будуть моїм кредитом. Нешановний Ощадбанк, з 2017 року, виданою вами картою я жодного разу не користувалась і жодної операції по ній не реєструвалось, а нову отримала, лише для того, щоб зняти з депозиту автопролонгацію та забрати нарешні від вас свої кошти. Питання, чому я повинна платити вам за послугу яку я не підключала, яка мені не потрібна???
Ощадбанк
Ответ банка
10 марта 2021, 17:42
Доброго дня! Підключення послуги смс-інформування є обов'язковою умовою для користування сервісом Ощад 24/7. Вартість послуги передбачено діючими тарифами банку: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Жахливе обслуговування, некомпетентний персонал