Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Скарга на обслуговування в Ощадбанку

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Svetlankavz2021 3 марта 2021, 9:42
16 лютого 2021 р. я замовила через чат-бот в Телеграмі картку для своєї дитини (Лайк'ю), з банку мені ще заталефонував консультант, у якого я уточнила строк виконання замовлення. Консультант назвав строк 14 днів. Мене це влаштувало, бо картка мала б стати подарунком дитині на день народження. По закінченню 14 днів ніякої інформації по картці немає (крім стандартних фраз чат-боту). 03 березня я поспілкувалася з консультантом Ощадбанку Катериною, після чого мені прийшло смс-повідомлення, що орієнтований термін доставки ще 9 днів. Виникає питання, якщо ви надаєте послугу, навіщо вказуєте неправдиву інформацію, вводячи людей в оману?
Ощадбанк
Ответ банка
3 марта 2021, 10:12
Доброго дня! Приносимо вибачення за причинені незручності та затримку у виготовленні картки. Сподіваємося на подальшу співпрацю.

З повагою, команда Ощадбанку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Скарга на обслуговування в Ощадбанку