Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Техніка і обслуговування.

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
VNovosad 1 февраля 2021, 17:11
Кожен візит і спілкування з працівниками банку мав якесь позитивне приємне і емоційне забарвлення. Але на жаль мав, раніше в минулому.

18 січня 2021 при знятті готівки в банкоматі в м. Рожище після введення паролю і суми готівка прийшла sms
18.01.21 15:13
Card:5−230*
Sum:-2 000.00 UAH BRANCH 10002−000
Dostupna suma=11 363.61 UAH
oschadbank.ua/chat

після проявлення інформації Заберіть картку, картка вийшла на одну третину, а далі не йшла, спробував рукою витягнути, картка далі не йшла, через кілька секунд банкомат забрав картку назад і на екрані появилась інформація що тимчасова не справність. Картка назад не появилась. Після цього звернувся у «Відділення Ощадбанку: Рожище, вул. Грушевського, 17-А» працівники відділення запитали який банкомат але причину сказати не змогли. Сказали, що банкомати обслуговує Волинське обласне управління АТ «Ощадбанк». На питання чи може картка через якийсь час вийти? Працівники Ощадбанку відповіді не дали. Прийшли до спільної думки картку заблокувати. Дзвінком на «Гарячу лінію» картка була заблокована і замовлена нова. Відповідно 24/7 не працює але і термін отримання нової не відомий. З цією неприємністю поділився зі своїми знайомими м. Львова і Калуша. В них таких випадків не було. Був подібний випадок в знайомої, коли відключили в тому районі міста електроенергію. Але це зовсім інше. Знайомі вирішили перед отриманням готівка в банкоматі, подивитись чи є черга в касі Ощадбанку. Якщо нема, то гроші отримувати в касі. Це все-таки як виявилось більш гарантовано. І цікавить причина несправності банкомату, Причина у Волинському обласному управління АТ «Ощадбанк» звичайно відома і зафіксована, це лише на фірмах «Рога и копыта» нічого не фіксують і не контролюють, а куди крива виведе то і добре буде.
І коли зможу отримати нову, чи забрану банкоматом картку.
З надією на порозуміння
вкладник ощадного банку 6319/0045
Головний інженер заводу «Поліетилен» .1993−2001 років. м. Калуш
Івано-Франківської обл.
Володимир Новосад
Лютий 2021р.
Ощадбанк
Ответ банка
2 февраля 2021, 12:08
Доброго дня! Шкода, що склалась така ситуація. Технічні збої в роботі банкомату трапляються вкрай рідко, проте, на жаль, існують. Перепрошуємо за незручності. В контакт-центрі банку ви можете перевірити, чи доставлено нову картку до відділення. Контактний номер телефону: 0-800-210-800.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться