Ніколи нічого нормально не працює
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Уже 3 роки користуюсь не п своїй волі Ощадбанком. Користувався декількома банками таке враження що Ощадбанк найгірший в світі. На гарячій лінії оператори ніколи не можуть надати нормальну консультацію. Майже завжди додаток ощод 24 на 7, як на комп’ютері так і на мобільному, працює з помилками, постійно вони щось переналаштовують. До прикладу 18.01.2021 року телефоную повідомляю, що в черговий раз погано працює, а точніше не працює додаток Ощад 27/7, а оператор повідомляє так ми знаємо про цю проблему ще з кінця 2020 року. Це просто дурдом. Державний банк, а 18 днів не виправляють помилки в роботі.
![Ощадбанк](/img/company/2/slogo/s1661878754.jpg)
Ответ банка
20 января 2021, 10:17
Доброго дня! Прикро, що у вас склалось таке враження про банк. Cпеціалісти продовжують роботу, спрямовану на усунення технічних складнощів. Перепрошуємо за незручності.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 1
Скажу в защиту Ощада, видимо они сами не могут, такие технические неполадки в ощад 24/7 не устраняются быстро. Покупка оборудования и привлечение специалистов для ощада это сплошная тягомотина, -банк же государственный. Тут надо тендер делать, сами понимаете, что государство не может себе позволить потратить лишнюю копейку ну очень казенных денег
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться