Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Банк, який створює проблеми для клієнтів

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Maryna050 14 января 2021, 12:32
Отделение по адресу: Киев, ул. Красноткацкая, 35
Закрити рахунок можна тільки в тому відділенні, де відкривався, навіть якщо відкривало підприємство для зарахування заробітної плати. Чому не можна закрити в зручному для мене відділенні? Це незручно!!!
Закривала рахунок та кредитний ліміт, є квитанція про сплату коштів саме на цей рахунок, але вони туди не потрапили, а повернулися на інший мій рахунок!!! як пояснили на гарячій лініі, кошти були перераховані з картки іншого банку на мою картку ощадбанку і тут же зняті в банкоматі, і тому вони ще не встигли стати моїми!!! Як я їх тоді зняла? І тому ці кошти, які вносилися на інший рахунок були повернуті мені на інший рахунок! Чому ви не повертаєте коши, які відразу після переказу зняті і витрачені в магазині? І тепер меня знову іхати через все місто в конкретне відділення, щоб знову їх покласти на потрібний рахунок і закрити його!!!
Ощадбанк
Ответ банка
14 января 2021, 16:15
Доброго дня! На даний момент дійсно можливо закрити рахунок в обслуговуючому відділенні. Працюємо над проектом, в результаті реалізації якого можливо буде виконати будь-яку операцію у зручному відділенні. Завдання масштабне, тому потребує певного часу. Сподіваємось на розуміння.
Рекомендуємо проводити операції після фінансового зарахування коштів, оскільки може виникати овердрафт (прострочена заборгованість). В такому випадку банк діє в інтересах клієнта і намагається погасити цю заборгованість із коштів на іншому рахунку.

Комментарии - 2

+
0
Maryna050
Maryna050
14 января 2021, 13:02
#
Проблема не решена. Почему появилась отметка о решении проблемы?
+
0
Moderator
Moderator
14 января 2021, 13:54
#
Ответили вам в личном сообщении.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Банк, який створює проблеми для клієнтів