Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Історія про те, як втратити лояльність клієнта, а в подальшому клієнта

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
fedasvit 11 января 2021, 4:27
Отделение по адресу: Киев, ул. Борщаговская, 152
Дублюю копію заяви Вих № 76-Ф/2021 від 11.01.2021, надіслану поштою:

Керівнику ПАТ «Державний ощадний банк України»
м. Київ-01001, вул. Госпітальна, 12-г
ПІБ______________________
адреса: _________________
тел. _____________________
Вих.№__________від_______________
Щодо проблемних питань

З, А Я В, А

Вітаю з новим 2021 роком! Бажаю міцного здоров’я та Божих благословінь родинам всього трудового колективу Ощадного банку України.
1. У травні 2019 року я звернувся до відділення Ощадного банку України
ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152 в м. Києві з метою відкриття пенсійного рахунку для отримання пенсійних виплат. Замість однієї карти мені було відкрито 2 карти, одну з яких було заблоковано, надано для Пенсійного фонду України реквізити заблокованої карти, на яку було перераховано пенсію, а видано мені активну карту, на якій пенсії не було. Заблокована карта **67********35** з терміном дії до 03.24 «мій рахунок» рахунок картки UA03322669000002620000*******. З вказаної карти я зняв пенсію через касу у відділенні Ощадного банку України ТВБВ:092 ОПЧ М. КИЇВ вул. Борщагiвська, 152, оскільки зняти в іншому відділенні не було технічної можливості. На карті є залишок 0,19 грн. Прошу перевести даний залишок 19 копійок на мою активну пенсійну карту **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******.
У грудні 2020 року я відкрив картку з терміном дії до 06.2025 у відділенні Ощадного банку України № 10026/0530 по вул. Вадима Гетьмана 26-А в м. Києві. Цього разу мені також було відкрито саме 2 карти. Друга карта одразу заблокована **67********81** «мій комфорт» рахунок картки UA20322669000002620500******* з терміном дії до 08.2025. Прошу роз’яснити мені, навіщо Ваші працівники відкривають щоразу по 2 карти і одну з яких зразу блокують, це політика і вказівка банку, банк з цього має якусь вигоду?
2. Також метою відкриття мною картки «мій комфорт» за пропозицією працівників банку було отримання відновлювальної кредитної лінії в банку. Мені було надано інформацію у відділенні, що одночасно з відкриттям картки банк надасть кредитну лінію в розмірі не нижче 3-місячного розміру пенсійних виплат. Проте банком мені не встановлено кредитної лінії взагалі. При умові щомісячного отримання пенсії в розмірі понад ****0 гривень, при умові депозитного вкладу в Ощадбанку в розмірі *****0 гривень, та наявних вільних обігових коштах на пенсійній карті в сумі понад *****0 гривень, при ідеальній кредитній історії за даними УБКІ, жодних прострочень, жодних невчасних оплат з 2006 року, Ощадбанк мене обманув з пропозицією надання відновлювальної кредитної лінії. Прошу надати інформацію, з якою метою банк запропонував мені картку «мій комфорт» та не надав відновлювальну кредитну лінію? Прошу встановити мені кредитну лінію в розмірі від 50000 гривень.
3. Я маю претензію до Ощадного банку України, а саме: 11.01.2021, переглянувши виписку по картковому рахунку UA95322669000002620550*******, я виявив, що багаторазово в один і той же час о 19:00 в різні дати (09.06.20: 10.06.20; 11.06.20; 12.06.20; 13.06.20; 09.07.20; 10.07.20; 11.07.20; 12.07.20; 13.07.20; 29.07.20; 09.08.20; 10.08.20; 11.08.20; 12.08.20; 13.08.20; 23.10.20) банком списано з мене комісію по 3,00 гривні щоразу на загальну суму 51 гривню (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок). Також банком одноразово списано з мене комісію в розмірі 5 гривень 18.08.20 о 13:00 (запит балансу по картковому рахунку). А також банком списано з мене двічі комісію в розмірі по 3 гривні щоразу 14.07.2019 о 15:36 та о 15:37 (комісія при обробці авторизаційного запиту на суму, яка перевищує доступний залишок USA San Francisco) на загальну суму 6,00 грн, та списано з мене 25.07.2019 року в 03:54 7,00 гривень комісію за смс-інформування.
Підтверджую, що вищезазначені операції мною не замовлялися і не проводилися, згоду на них я нікому не давав, нікого не уповноважував на здійснення цих операцій шляхом надання доручення встановленого державного зразка. Це не відповідало моїй внутріщній волі, а відтак, у відповідності до положень Цивільного кодексу України будь-який правочин, направлений на здійснення цих комісій банком, являється нікчемним та недійсним із застосуванням наслідків недійсності правочину. Вважаю, що відносно мене вчинено шахрайські дії невстановленими особами банку. Я не замовляв жодних платних послуг в банку, не замовляв смс-інформування, оскільки мені відомо, якого числа і в якій сумі мені надходить пенсія. Я не перевіряв доступний залишок по карті понад 1 раз на добу в банкоматі банку, я не здійснював жодних авторизаційних запитів на суму, яка перевищує доступний залишок тим більше з території США. Це також може бути підтверджено психофізіологічною експертизою у разі призначення її судом, у випадку, якщо шляхом переговорів не вдасться вирішити спір, і в подальшому він буде вирішуватись у відповідності до чинного законодавства.
У зв’язку із цим прошу Вас призначити і провести службове розслідування, за наслідками якого надати мені інформацію, хто та з якою метою, з яких мотивів та умислом, на якій підставі, самовільно чи за чиєюсь вказівкою і яким чином заволодів моїми персональними даними та використовував їх без моєї згоди не в моїх інтересах, здійснював неправомірно без моєї згоди та відома будь-які невідомі мені операції з банківською платіжною карткою «пенсійна» **67********06** рахунок картки UA95322669000002620550*******, чому були зняті відповідні комісії банком із мого рахунку? Прошу повернути мені зазначені грошові суми на мій рахунок 51+5+6+7=69 гривень, які я вважаю, що списані з мого рахунку незаконно. В разі відмови повернути грошові кошти, прошу надати обґрунтовану з посиланням на нормативно-правові акти України письмову відмову, щоб я міг звернутися із заявою до Національної поліції України та до суду.
4. На сайті програми винагород MasterCard https://loyaltygateway.com/rewards/phoenix/oschadnybank# жодного разу із 30 грудня по 11 січня мені не вдалося авторизуватися за жодною із карток MasterCard Ощад банку. Щоразу при введенні номеру картки в поле «Логін» я отримував надпис «Не вдалося перевірити введений номер рахунку. Повторіть спробу. Більш детальну інформацію можна отримати в службі підтримки 0 800 33 24 12.» Телефонуючи до служби підтримки Мастеркард, мені повідомлялось, що мої картки повинні приймати участь в бонусній програмі Мастеркард, але мені потрібно зателефонувати до банку, щоб банк їх зареєстрував для участі в програмі винагород. Телефонуючи до банку за номером 0800210800 02.01.2020 о 21:36; 03.01.2021 о 14:10, о 14:46 (якщо дійсно здійснювався запис розмови, про який я повідомлявся перед з'єднанням з оператором з метою контролю якості обслуговування, то можна прослухати), консультант банку повідомив, що це проблеми саме з боку Мастеркард і мені потрібно звертатися до них. Повторно звернувшись у службу підтримки Мастеркард, мені повідомили, що проблема саме в банку, а я спілкувався з некомпетентним консультантом, і мені в такому разі необхідно звертатися письмово до керівника банку. Прошу пояснити в чому саме проблема з моїми банківськими картками картками Ощадбанку? Прошу зареєструвати їх в програмі винагород Мастеркард, надати мені відповідний доступ на сайті для перевірки нарахувань бонусних балів та керування ними.
5. Також повідомляю Вас, що мені жодного разу не вдалося зареєструватися в особистому кабінеті пільговика https://pkb.oschadbank.ua/passwordChange за моїм фінансовим номером телефону +380*********, і багаторазово телефонуючи на вашу службу клієнтської підтримки 0800210800 мені жодного разу нічим не допомогли і не були зацікавлені допомогти. А тому я змушений був звернутися до УПСЗН, написати заяву і отримувати призначені мені грошові кошти в розмірі пільги на оплату житлово-комунальних послуг на банківську платіжну карту іншого банку, оскільки я фізично не міг здійснювати контроль витрат Ощадбанком належних мені грошових коштів на оплату житлово-комунальних послуг. Прошу Вас надати мені відповідну виписку-роздруківку за весь період надходжень коштів пільги на оплату житлово-комунальних послуг від УПСЗН на моє ім'я на рахунок в Ощадбанку, а також, куди (на які рахунки яких організацій) і в яких сумах та в які дати Ощадбанк спрямував ці кошти, та суми комісій, які Ощадбанк самовільно утримав з моїх коштів.
6. Повідомляю Вас, Ощадбанк 24/7 в декстоп-версії працює некоректно, банк надає жахливий сервіс для клієнта, зайти в особистий кабінет в ощад 24/7 неможливо, здійснити платежі неможливо птротягом тривалого часу, в мобільній версії Ощад 24/7 такого не спостерігається. У зв’язку з жахливим сервісом, нестабільною некоректною роботою Ощад 24/7 я взагалі понад рік не користуюся жодними сервісами банку, здійснюю всі оплати комунальних платежів через особистий кабінет іншого банку, який працює цілодобово стабільно, і не бере комісію в розмірі 1% +5 гривень, а в Ощадному банку лише знімаю пенсію, яка надходить на мій рахунок (оскільки законодавством визначено, що я свою пенсію не можу отримувати в іншому банку, окрім Ощадного, тобто в мене немає вибору на даний час, в якому банку отримувати пенсійні виплати) та не отримую заробітних плат і будь-яких соціальних виплат.
У випадку, якщо Ощадбанк не змінить підходу до клієнта, і збережуться надалі всі негативні та дисмотиваційні тенденції, я, як свідомий клієнт в жодному разі ніколи нікому не порекомендую даний банк, його сервіс, і при першій можливості перевести свою пенсію в інший банк, скористаюсь такою можливістю.
Обгрунтовану змістовну письмову відповідь по кожному із шести питань прошу надати мені у визначений законодавством термін на адресу: ____________________
Додатки:
1. Виписка по картковому рахунку UA95322669000002620550******* на 12 арк.;
2. Кредитна історія ПІБ__________ за даними УБКІ на 30.12.2020 на 5 арк.

11.01.2021р. _______________________ПІБ
Ощадбанк
Ответ банка
11 января 2021, 12:17
Доброго дня! Дякуємо за ваше звернення, його буде розглянуто та надано відповідь.
З повагою, команда Ощадбанку.

Комментарии - 2

+
+1
OkeyDoki
OkeyDoki
11 января 2021, 6:54
#
По поводу смс-информирования там в ДКБО есть пунктик прошу подключить так что 7 грн не вернете это точно)
+
0
iona43
iona43
14 января 2021, 12:19
#
Очень интересно узнать продолжение, пожалуйста, напишите продолжение истории
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Історія про те, як втратити лояльність клієнта, а в подальшому клієнта