Касири розмовляють по телефону, обслуговувчи
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 42.9 | 43.9 |
Все курсы банка |
Не раз зіткалась з ситуацією, що при розрахунку комунальних платежів, касири розмовляють по телефону в особистих цілях. Три останніх рази ходила, і всі три рази розмовляли. Одного разу, мабуть така захоплююча розмова була, що ціну мені написала на листочку. Мене це обурило. Потрібно ж дотримуватись якихось норм, при розрахунку клієнтів. Можна допустити так помилки і т.д.
Знаю імена касирів, але поки називати не буду. Якщо в наступний раз таке повториться, просто буду робити фото. Будь-ласка не хочу бути знову в такій ситуації. Також не раз помічала грубість касирів. (Якщо ви не любите працювати з людьми, не працюйте там). Якось було б приємніше, коли тебе дійсно вічливо обслуговували. А як зриваються на стареньких деякі, має бути якась компетентність, уміння об'яснить. Молоденькі працівники банку стараються, а от люди які там вже явно давно, дозволяють собі вже чого хочуть. І нагрубити, і поговорити по телефону вибиваючи квитанції, а чом би і ні. Хотіла ще спочатку написати відгук за телефони на робочому місці, але думаю ну всяке буває. Але коли ситуація повторилась втретє, то це вже не дуже приємно.