Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Я в шоці від того, як цей банк може ще й існувати...

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
kateryna1tv 17 ноября 2020, 9:48
стосовно обслуговування банком клієнтів — згодна з усіма дописувачами — минулий вік. Сама переконалася, коли отримувала субсидію, перевипускала карту, намагалася відмовитися від Ощад-24 та ін. ну ок. Але те, що сталося з нами цього тижня — перевершило всі очікування маразму! Сталося так, що мій батько, пенсіонер, 70 років недогледів термін дії своєї карти, яка була дійсна до 10/20. Щоб не стояти в чергах на перевипуск (а кошти знадобилися терміново), вирішили ми зареєструватися в Ощад-24, щоб мати змогу перевести пенсію на карту матері, і вже потім отримати кошти. Після довгих марних спроб, нарешті отримали на екрані «на ваш номер 3809***33» надіслано смс. Стоп! Але ж номер закінчується на **23. І саме він прив«язаний до смс-банкінгу, повідомлення на телефон отримуються регулярно. Телефонуємо до оператора. Оператор перевіряє інформацію, і приголомшує: ви маєте пригадати свій логін та пароль, адже особистий кабінет уже зареєстровано. Озвучує логін, яким являється незрозуміло чій номер телефону мтс…
Питання шахрайства з боку співробітників?
Питання „виконання плану“ по реєстрації в Ощад-24? Оцінили, що пенсіонер, який банкоматом на „трієчку“ користується, ніколи не додумається скористатися цією опцією?
Німий шок, товариші…
Ощадбанк
Ответ банка
17 ноября 2020, 14:52
Доброго дня! Співробітники банку завжди проводять реєстрацію разом із клієнтом, надаючи необхідну консультацію при виникненні питань. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ПІБ та номер телефону клієнта, ситуацію додатково перевіримо.

Комментарии - 2

+
0
19036256
19036256
18 ноября 2020, 13:45
#
Kateryna1tv, а я тоже в шоке, прежде чем возмущаться, Вы могли подумать????? Как можно перевести с неактивной карты(у которой закончился срок)деньги на другую карту???? В каком банке это можно сделать? Так знайте НИКАК, Пока не получите новую карту.
+
0
StarFighter27
StarFighter27
18 ноября 2020, 20:55
#
И я в шоке!!! Наш народ не перестает себя удивлять. У карточки закончился срок действия. какие операции Вы можете оп ней проводить? Да любой банк и банкомат после трех попыток сразу ее заблокирует
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Я в шоці від того, як цей банк може ще й існувати...