де шукати відповіді?
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Я відкрила карту по довіреності для мами, 09.07.2020р. Картку відкрили платну, бо іншу «не відкривають». Оплату 80 гривень за виготовлення карти зняли з мого основного рахунку в той же день. Отримала карту тільки в кінці серпня. Карту відкривала в м.Почаїв. Це відділення закрили, бо не продовжено угоду про оренду приміщення. Обслуговує Кременецьке головне відділення. В Кременці карту отримала з надзвичайними зусиллями і наполегливістю. «Приємний» менеджер Тетяна декілька разів відправляла мене виясняти на гарячу лінію, а їх це не стосується. Я їй пояснювала, що на гарячій лінії мені повідомили, що я карту отримаю у цьому відділенні. Нарешті Тетяна «соблаговолила» пошукати мою карту, шукала довго і таки знайшла. Коли я вставила карту в термінал то побачила мінус 80 гривень. Я запитала чому мінус, коли оплату зняли з мого основного рахунку. Менеджер відправила мене виясняти в іншому місці. На гарячій лінії повідомляють, що такого бути не може. Тобто прямо мене звинувачують у брехні? Я завантажила pdf-файл квитанції і зробила скріншот з кабінету, де видно, що оплата була здійснена. Але де це виясняти не розумію. Відділення досі закрите. Тепер хочу взірець довіреності на закриття рахунку, щоб не переписувати декілька разів. І закрию і мамин рахунок і мій, котрим користуюсь довший час. Є й інші банки в Україні.
Ответ банка
11 ноября 2020, 16:33
Доброго дня! Комісія за випуск додаткової картки стягується автоматично з рахунку, до якого її було випущено. Будь ласка, напишіть нам в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону, інформацію перевіримо.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
Я обурилася тому, що на новій карті мінус 80 гривень, а не тільки оплата з мого рахунку. Тобто я повинна заплатити два рази, один з основного рахунку, а другий раз погасити мінус? Я правильно розумію? І до речі я не потребувала додаткової карти (я користуюся віртуальною), я хотіла відкрити карту для хворої мами, котра не ходить. А мені відкрили те, що відкрили. Але чи не дивує Вас той факт, що карта відкрита 09.07, а сьогодні вже 11.11, а я все ще виясняю. І дякую за відповідь, хоча б тут оперативно.
Подзвонили.. Вирішили... «пошити мене в дурні»!! Кажуть « не зняли з мого основного рахунку грошей ». Кажу та ж квитанція в моєму кабінеті, статус оброблено, і я чудово пам'ятаю як зняли з мого рахунку гроші відразу. Відповідь «це не правда». І так 20 хвилин. Запропонували написати заяву у відділенні, будуть розбиратися. Ага.. Вже розібралися.. 80 гривень не варті того. Але заплатила я два рази.
Тьху на такий «сервіс»!!
Тьху на такий «сервіс»!!
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |