Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Найогідніший банк країни

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
daryagurova2020 28 октября 2020, 14:31
Наприкінці вересня банкомат з'їв картку, оскільки закінчився строк її дії. Я пішла у відділення №10007/0265 м. Запоріжжя, замовити нову картку. Там заступниця керуючого запевнила, що картку перевипустять, дала номер телефону за яким «завжди беруть слухавку» 0612395814, порадила через 14 днів прийти, забрати картку. Звичайно, за номером телефону ніхто не відповідав, НІКОЛИ! Через 16 днів я прийшла до відділення, але з'ясувалося, що картка не була замовлена. Ок, перезамовляю картку (залишаюся без авансу), знову чекаю більше 10 днів. Нарешті сьогодні приходить повідомлення, що картка знаходиться у відділенні. Дивлюся на сайті, що відділення працює без перерви, їду. Але виявляється, що перерва таки існує! Чому цієї інформації немає на сайті??? Добре, що я приїхала за півгодини до обіду. Хоча дівчина на вході чомусь вирішила, що півгодини мені не вистачить і сказала прийти після обіду. І чому клієнти банку мають чекати на вулиці, поки їх покличуть, хоча є достатньо місця всередині, дистанція може бути навіть не 1,5 метри, а усі 3 — 4! Такого бардаку я не бачила в жодному іншому банку!
Ощадбанк
Ответ банка
28 октября 2020, 19:06
Доброго дня! Просимо вибачення за завдані незручності. Коректність інформації, відображеної на сайті перевіримо додатково, вдячні за зворотній зв'язок. Стосовно кількості осіб у відділенні — це залежить від величини площі приміщення та кількості працівників. Вдячні за ваше розуміння. З повагою, команда Ощадбанку.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться