Минфин - Курсы валют Украины

Установить

повернення залишку субсидії за опалювальний період

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Проблема решена
Anastasiyaroman 26 октября 2020, 10:37
я є субсидіантом.за період опалювального періоду (2019-2020 року) субсидія була безготівкова. в травні 2020 року на мій телефон від ощадбанку було направлено смс з текстом, про залишок невикористанної субсидії у суммі 9261 гр, який я можу отримати відкривши рахунок(картку) в відділенні ощадбанку. Я звернулася в відділення у м.Кременчуці за адресою вул. 1905 року б.7 з письмовою заявою про відкриття рахунку для зарахування готівкової субсидії, зачислення на дану картку залишку субсидії. взявши реквізити розрахункового рахунку, я звернула через Департамент «Центр надання адміністративних послуг у м. Кременчуці» до свого відділення УСЗН (Крюківського району) про переведення безготівкової виплати субсидії в готівкову. У відділенні банку (вул. 1905 року) мене запевнили, що кошти, тобто субсидія за новий літній неопалювальний пеірод та ЗАЛИШОК попереднього опалювального періоду будут автоматично зараховані на мою картку, тобто на відкритий розрахунковий рахунок. На данний час, кошти призначені меня за літній неопалювальний період нараховуються на мій рахунок без проблем. Залишку попередньої субсидії з невідомих мені причин неможливо отримати. За наступні місяці я неодноразово зверталася за допомогою до горячої лінії ощадбанку: перевіряла дані, наявність помилок та уточнення інформації з приводу мого розрахункового рахунку, всі дані були вірні. Неодноразово я зверталася безпосередньо до відділення банку, а саме по вул. 1905 року, буд.7. Обгрунтованої відповіді чому я досі не можу отримати нараховані мені кошти Державою на оплату комунальних платежів я не отримала ні на горячій лінії банку ні у відділенні. Останній візит мій до відділення банку, в якому я відкривала рахунок будв 19.10.2020 року. Керуюча відділенням, некоректно, навіть непрофесійно, жодним чином не намагалась допомогти мені в даній ситуації. ВІдповідь чому я так і не отримала свої кошти, була така: напевно, помилка в картці відділення УСЗН(доречі, за даний період, керуюча навіть не спромоглась дізнатися, до якого району віддноситься мій будинок, для вирішення питання і виправлення «помилки» по суті). Керуюча відділення ощадбанку по вул. 1905 року, буд. 7 на власний розсуд, виключно на своїс припущеннях, сказала мені, що помилка скоріш за все у відділенні УСЗН, і треба звертатися до їх представника та до компьютерного відділу для виявлення помилки. А саме її припущенням була «помилка» введення паспортних даних: мій паспорт за номером НО а спеціалість УСЗН, ймовірно створюючи мою картку субсидіанта, ввів Н-з англійскої.З власного телефону, на маленькому аркуші паперу мені було написано номер телефону дівчини Карини яка якимсь чином повинна була мені допомогти. Так, позвонивши до даної громадянки, мене перевели на гарячу лінію УСЗН. Але на яких підставах представник УСЗН, з мої власних слів повинна звертатися до компьютерного відділу? Дані, введені у відділенні УСЗН — мені повідомили, що введені вірно.Станом на сьогодні, 26.10.2020 рокузалишок коштів, у сумі 9261 грн мені не зараховано.Проте дана сума ще значиться в залишку мого рахунку в Ощадбанк. Важжаю дії керуючої непрофесійні та просто безвідповідальні. Невже так вирішуються питання клієнтів Вашого банку? Невже я звернулася без поважних підстав і повинна з 2ма неповнолітніми дітьми відмовитися від коштів, які нарахувала мені Держава згідно чинного законодавства? Невже така «допомога» співробітників банку прописана та затверджена в посадових інструкціях Вашої банківської установи? Прошу Вас розібратися в моїй проблемі та посприяти у вірішенні її в найближчий час, так як кошти, які перебувають на залишку мого рахунку, у сумі 9621 грн. станом на 19.12.2020 року будуть списані з мого рахунку та повернуті в держаний бюджет.
Ощадбанк
Ответ банка
26 октября 2020, 13:16
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо, дякуємо що повідомили. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення деталей, перевірте, будь ласка.

Комментарии - 1

+
0
ASid2912
ASid2912
26 октября 2020, 11:33
#
Вы не одни такие. Банку до одного места наши проблемы
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / повернення залишку субсидії за опалювальний період