Жахливе і дуже повільне обслуговування
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 4
Про що ви мені пишете? Я із задоволенням би сплатив свій платіж он-лайн чи в іншому відділенні, але звернувся до Ощадбанку я із приватизаційним платіжним дорученням, яке є адресним (на конкретне відділення), і онлайн не може бути сплачене (так пояснила ваша поважна співробітниця, яка навіть від чоловіка на користь дружини не може прийняти даний платіж). Якщо ви мені даєте такі поради, то я ще раз переконуюсь у некомпетентності співробітників ощаду. Моя скарга більше була спрямована саме на те, що по моєму питанню могла надати послугу тільки один касир (якась Людмила), яка через конфліктну ситуацію спеціально затягувала наше обслуговування (як мені здалося) і демонстративно закрила своє віконце за декілька хвилин до 13.00. Хоча бачила, що ми з дружиною чекали вже більше години і можна було ще декілька хвилин приділити для оплати єдиної квитанції. Ну то таке. Я все рівно не вірю, що ви щось здатні виправити на краще. Дякую.
Tsdron
В приложении Ощад24, можно оплатить дома онлайн, любой платёж.Есть такой«ПЛАТЕЖІ НА ДОВІЛЬНІ РЕКВІЗИТИ»,где Вы с бумажного счёта всё вводите и оплачиваете с Вашей карты,если такая В Ощад банке у Вас есть.
В приложении Ощад24, можно оплатить дома онлайн, любой платёж.Есть такой«ПЛАТЕЖІ НА ДОВІЛЬНІ РЕКВІЗИТИ»,где Вы с бумажного счёта всё вводите и оплачиваете с Вашей карты,если такая В Ощад банке у Вас есть.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Розуміємо Вашу реакцію на подібну ситуацію, але банк дії в межах безпеки для клієнтів та співробітників, тому обслуговування у відділенні відбувається з певними обмеженнями щодо кількості людей у відділенні. Деякі операції, дійсно, можуть забрати певний час, тому пропонуємо всім клієнтам банку переходити в альтернативні канали для проведення операцій: Ощад 24/7 або термінали самообслуговування та сплачувати платежі з дому, не витрачаючи час для відвідування банку. Ощадбак має дуже розгалужену систему відділень, дзвінком до контакт-центру банка: 0800-210-800 можна дізнатись, де знаходиться найближче до Вас відділення та дізнатися його графік роботи або отримати консультацію щодо відділення, яке працює за зручним для Вас графіком. Найближче відділення від того, де перебували Ви лише за 10хв. пішки, за адресою: вул. Табірна 36. Тому, сподіваємось, наступним разом Ви скористуєтесь підказкою та не будете довго очікувати в черзі.
З повагою команда Ощадбанку!