Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Жахливе і дуже повільне обслуговування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Tsdron 30 сентября 2020, 15:17
Отделение по адресу: Киев, ул. Шамрыло Тимофея, 11
Обслуговування в банку на рівні 19 століття. При цьому банк намагається вдосконалюватись і працювати для людей. Скажу так, нічого у вас не виходить і співробітники банку не прагнуть до вдосконалення. За півтори години, проведені на порозі банку відділення прийняло аж 3 осіб… При цьому всередині працювало 2 касири, один економіст і одна дівчина, яка відчиняла і зачиняла двері. Для кого ви працюєте. Ви є монополістом у проплаті приватизаційних платіжних доручень. Я чекав півтори години… Потім банк зачинився на обід. Мені запропонували чекати далі… Жах. Мені намагалися пояснити, що цю функцію може виконати тільки один касир, яка нажаль зайнята… Півтори години, а потім обід… При цьому я відпросився з роботи і мою роботу в той час ніхто не робив. Я її повинен виконати в позаробочий час. А Ощадбанку начхати на людей. Чекайте, а не хочете чекати, йдіть геть, всеодно повернетесь, бо Вашу послугу тільки ми виконати можемо. Така Ваша позиція монополіста? Я переживу… Хоча в жодному разі не хочу бути вашим клієнтом. Але у вас обслуговуються люди похилого віку… Ви їх також тримаєте за дверима під дощем? Годинами? Вони можуть не пережити… Це у вік розвинутих цифрових технологій… Чому так? Де ж країна у смартфоні???
Ощадбанк
Ответ банка
30 сентября 2020, 16:02
Доброго дня!
Розуміємо Вашу реакцію на подібну ситуацію, але банк дії в межах безпеки для клієнтів та співробітників, тому обслуговування у відділенні відбувається з певними обмеженнями щодо кількості людей у відділенні. Деякі операції, дійсно, можуть забрати певний час, тому пропонуємо всім клієнтам банку переходити в альтернативні канали для проведення операцій: Ощад 24/7 або термінали самообслуговування та сплачувати платежі з дому, не витрачаючи час для відвідування банку. Ощадбак має дуже розгалужену систему відділень, дзвінком до контакт-центру банка: 0800-210-800 можна дізнатись, де знаходиться найближче до Вас відділення та дізнатися його графік роботи або отримати консультацію щодо відділення, яке працює за зручним для Вас графіком. Найближче відділення від того, де перебували Ви лише за 10хв. пішки, за адресою: вул. Табірна 36. Тому, сподіваємось, наступним разом Ви скористуєтесь підказкою та не будете довго очікувати в черзі.
З повагою команда Ощадбанку!

Комментарии - 4

+
0
Tsdron
Tsdron
30 сентября 2020, 22:02
#
Про що ви мені пишете? Я із задоволенням би сплатив свій платіж он-лайн чи в іншому відділенні, але звернувся до Ощадбанку я із приватизаційним платіжним дорученням, яке є адресним (на конкретне відділення), і онлайн не може бути сплачене (так пояснила ваша поважна співробітниця, яка навіть від чоловіка на користь дружини не може прийняти даний платіж). Якщо ви мені даєте такі поради, то я ще раз переконуюсь у некомпетентності співробітників ощаду. Моя скарга більше була спрямована саме на те, що по моєму питанню могла надати послугу тільки один касир (якась Людмила), яка через конфліктну ситуацію спеціально затягувала наше обслуговування (як мені здалося) і демонстративно закрила своє віконце за декілька хвилин до 13.00. Хоча бачила, що ми з дружиною чекали вже більше години і можна було ще декілька хвилин приділити для оплати єдиної квитанції. Ну то таке. Я все рівно не вірю, що ви щось здатні виправити на краще. Дякую.
+
0
19036256
19036256
1 октября 2020, 14:29
#
Tsdron
В приложении Ощад24, можно оплатить дома онлайн, любой платёж.Есть такой«ПЛАТЕЖІ НА ДОВІЛЬНІ РЕКВІЗИТИ»,где Вы с бумажного счёта всё вводите и оплачиваете с Вашей карты,если такая В Ощад банке у Вас есть.
+
0
Tsdron
Tsdron
1 октября 2020, 19:49
#
Разговор слепого с немым... Ещё и не на государственном языке.
+
0
19036256
19036256
5 октября 2020, 8:46
#
Вам помощь важна,или на каком языке?Точно слепой.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Жахливе і дуже повільне обслуговування