Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неможливо обміняти USD зразка до 1996 року

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Olexandrovich 28 сентября 2020, 13:51
Отделение по адресу: Львов, ул. Богдана Котика, 1
Звернувся у одне з львівських відділень, а саме за адресою вул. Б.Котика 1. Одна касирка подивилась і заявила, що брати валюту не буде, оскільки не може встановити подлінність купюри. При цьому купюра не має потертостей, отворів, розривів і інших пошкоджень. Інша касирка заявила, що якщо не взяла та, то і вона не братиме (при цьому відмовилась назватись, її ПІБ мені довелось дізнаватись у адміністратора).
Вдалось додзвонитись на гарячу лінію, де мені підтвердили, що відділення повинне брати такі купюри. Наступні півгодини намагався щось донести тій пані в касі. Не вийшло.
Керівника відділення також не було на місці, відповідно допомогти ніхто мені не зміг. А у всього цього «рядового складу» відділення одна й та сама поведінка «нам все одно, робіть що хочете, нам нічого не буде».
Що цікаво, подальші намагання додзвонитись на гарячу лінію стабільно закінчувались тим, що зв'язок обривався після того, як мене намагались переключити на спеціаліста по роботі з валютою, а скаргу вперто не хотіли реєструвати. А кожен раз додзвонитись на гарячу лінію — це не менше 10 хвилин очікування.
Огидно, просто огидно і неприємно, що державний банк так ставиться до громадян. Ганьба банку і таким «співробітникам», котрі не можуть та і не хочуть виконувати свою роботу…
Завжди старався уникати якихось справ, пов'язаних з Ощадбанком і бачу, що недарма.
Ощадбанк
Ответ банка
28 сентября 2020, 16:59
Доброго дня! Перепрошуємо за подібну ситуацію. Обов'язково розберемося в ній та надамо зворотний зв'язок. З повагою команда Ощадбанку!

Комментарии - 1

+
+24
Qwerty1999
Qwerty1999
28 сентября 2020, 14:42
#
Основное отличие сотрудников «горячей линии» Ощадбанка от кассиров в отделении:
- сотрудники «горячей линии» не несут никакой ответственности за свои консультации - ни материальной ни моральной;
- кассиры Ощадбанка несут полную материальную ответственность за свои действия и если в региональном хранилище откажут в приёме этой конкретной купюры, то из зарплаты кассира высчитают гривневую сумму  номинала купюры по курсу обмена  Ощадбанка.

И сходя из выше изложенного, я вполне понимаю кассиров Ощадбанка,
и не считаю возможным предъявлять к ним какие-либо претензии.

Кстати, почему-бы ТС вместо пустой траты времени на пререкания в отделении Ощадбанка
не поменять эту злополучную купюру в любой частной обменке - там всегда берут
всякий мусор и с таким же успехом сбагривают его другим желающим.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Неможливо обміняти USD зразка до 1996 року