Сервіс
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 1
- +
- 0
- Наталія Кобзар
- 19 августа 2020, 15:33
- #
Короновавірусна хвороба була і два тижні тому, але такого ставлення до своїх клієнтів не було(((.
Коментарю щодо роботи каси не побачила.
Коментарю щодо роботи каси не побачила.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.3 | 44.25 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.7 | 42.2 |
Все курсы банка |
Сьогодні прийшла отримати карту.
1) В електронну чергу записалася, але очікувати довелося в маленькому спекотному коридорчику, який ніяк не розрахований на тривале перебування там людей. Кондиціонеру немає, сонячна сторона, обідній час, двері відкриті на вулицю — уявляєте, яка там температура?
Місць для сидіння немає, звісно, адже це місце для банкомату і все.
Я здорова молода людина ледве витримала там очікування, а воно тривало майже 15 хв. А якщо людина хвора? Вагітна жінка? Похилого віку?
За словами адміністратора, це для уникнення скупчення людей в приміщенні відділення. А скупчення в коридорі їх не турбує??? При цьому що до каси люди заходять вільно, там скупчуватися можна, а усі сидячі місця у відділенні стоять пустими.
2) Пішла в касу отримувати карту. Мені сказали або № 1 – там технологічна перерва, або № 2 – там просто пусто, без будь-яких вивісок. В результаті чекати довелося хвилин 15, щоб за 5 хв отримати карту.
Якщо у касирів перерва – чому не написати відповідне оголошення, щоб клієнти теж розраховували свій час і марно його не витрачали? Якщо відділення працює без перерви, чому тоді так довго доводиться чекати?
Враження від сервісу зіпсувалося. Витратила невиправдано багато часу.