Скарга на обслуговування у відділенні банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
-
- Sergio1963
- 13 августа 2020, 7:23
- #
У Гребінківському відділенні Ощадбанку, адреса ___вул.Леніна 2___!!!??? Ааааа!!!
Я в якому часі живу???
Первая ошибка, что Вы не помогли маме правильно сделать.Нужно было не словами, а письменно маме лично оформить заявление на возврат денег, а карточка не платная, скорее всего маме с картой навязали страховку, а сказали, что карта платная.А если б этот сотрудник уволился, где маме искать правды? Если б было заявление, то не важно к кому подходить… Деньги должны вернуть на эту карту, проверить можно так, один раз в день вставить в банкомат и нажать-«Проверить баланс», один раз в день, если попыток будет больше, все они будут платными.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
24.06.20. вона платила комунальні платежі через термінал, внесла всі реквізити, гроші, але стався збій зі світлом і термінал видав помилку і гроші на рахунки не зарахувалися. Моя мама зверталася до співробітниці Швидка Валентина Дмитрівна, з даною проблемою, але та сказала почекати. Минув місяць, мама знову прийшла у відділення до даної співробітниці, вона зі слів мами на чернетках склала заяву, про те що гроші не надішли і сказала не хвилюватися. Відкрили мамі якусь платну картку, нічого не пояснювали, тільки так треба. Через тиждень надійшла відповідь з категоричною відмовою про повернення коштів. Коли моя мама попросила копії заяв, що подавала співробітниця і копію листа з відмовою, мамі ніяких документів не надали. Співробітниця вела себе дуже агресивно, не відповідає на питання, виходить з відділення, щоб не спілкуватися з клієнтом. Прошу допомогти і розібратися в даній ситуації.