Скарга на обслуговування у відділенні банку
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
- +
- 0
- Sergio1963
- 13 августа 2020, 7:23
- #
У Гребінківському відділенні Ощадбанку, адреса ___вул.Леніна 2___!!!??? Ааааа!!!
Я в якому часі живу???
Первая ошибка, что Вы не помогли маме правильно сделать.Нужно было не словами, а письменно маме лично оформить заявление на возврат денег, а карточка не платная, скорее всего маме с картой навязали страховку, а сказали, что карта платная.А если б этот сотрудник уволился, где маме искать правды? Если б было заявление, то не важно к кому подходить… Деньги должны вернуть на эту карту, проверить можно так, один раз в день вставить в банкомат и нажать-«Проверить баланс», один раз в день, если попыток будет больше, все они будут платными.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Все курсы банка |
24.06.20. вона платила комунальні платежі через термінал, внесла всі реквізити, гроші, але стався збій зі світлом і термінал видав помилку і гроші на рахунки не зарахувалися. Моя мама зверталася до співробітниці Швидка Валентина Дмитрівна, з даною проблемою, але та сказала почекати. Минув місяць, мама знову прийшла у відділення до даної співробітниці, вона зі слів мами на чернетках склала заяву, про те що гроші не надішли і сказала не хвилюватися. Відкрили мамі якусь платну картку, нічого не пояснювали, тільки так треба. Через тиждень надійшла відповідь з категоричною відмовою про повернення коштів. Коли моя мама попросила копії заяв, що подавала співробітниця і копію листа з відмовою, мамі ніяких документів не надали. Співробітниця вела себе дуже агресивно, не відповідає на питання, виходить з відділення, щоб не спілкуватися з клієнтом. Прошу допомогти і розібратися в даній ситуації.