Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Неможливо отримати субсидію

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
ML2020 7 августа 2020, 22:30
Я, пенсіонер, отримую зимову субсидію. Справно сплачую всі рахунки за комунальні послуги. 23.07 отримав повідомлення від Ощадбанку, що можу отримати залишок субсидії в сумі 4623,2 у найближчому відділенні Ощадбанку, з паспортом та кодом, за наявності активної карти. Я звернувся у відділення у місті Скадовськ. Моя картка була неактивна, з боргом за обслуговування 14 гривень. Для її активації, а отже і отримання субсидії я поповнив карту на 20 грн. Працівник соц служб підтвердив, що заборгованості за оплату комунальних послуг нема, а субсидія перерахована на мій рахунок. Але при зверненні у відділення Ощадбанку(04.08.2020) мені відмовили у видачі грошей, з причиною, що на моєму рахунку такої суми нема і не було. На гарячій лінії банку підтвердили, що сума до видачі субсидії є(що логічно, адже я отримував повідомлення про баланс). Між собою працівники Ощадбанку не змогли домовитися: у відділенні стверджували, що коштів нема, а на гарячій лінії — що кошти є.
Найближче відідлення знаходитьс у місті Скадовськ, що за 30 кілометрів від мого місця проживання. Я вже тричі їздив у відділення, витрачаючи свій час та кошти, а результату — нуль
Прохання розібратися та надати відповідь, чому належна мені субсидія так і не виплачена
Ощадбанк
Ответ банка
10 августа 2020, 9:26
Доброго дня! Ситуацію обов'язково перевіримо та надамо зворотний зв'язок.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться