Нові клієнти Ощадбанку не потрібні
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |
Фейсбук заліпила реклама, красивий дизайн, вигідні умови, ніби все має бути просто. Принаймні так красивими фразами написано на веб-сторінці продукту. Не те, щоб я дуже горів бажанням міняти банк, але чому б не спробувати щось нове. Ощад декларує, що він змінюється. Най буде, поїхали.
Картку можна оформити онлайн. 13.07.2020 заходжу в бот у Telegram, ніби як відправляю заявку, роблю все згідно з інструкціями. Фото українського паспорта в розворотах, фото довідки про ідентифікаційний код, закордонний паспорт чомусь просить кожну сторінку окремо з подорожами за останній рік. Все відправив. Заявку прийнято
Наступного дня з якогось міського номера (044 щось) телефонує співробітник Ощаду. Ідентифікаційний код треба відправити ще раз, закордонний паспорт потрібно переробити не кожну сторінку окремо, а в розворотах. Питаю, чому в боті каже кожну сторінку окремо. У відповідь — то в боті, а в нас свої вимоги.
Ну ок. Йду в бот у Telegram. Відкриваю заявку, бот пропонує додати документи, але не додає. Спробував бот в Messenger — те саме. Безліч спроб по тому дзвоню на гарячу лінію Ощаду. Відповідь колл-центру: ми не можемо нічим допомогти, оскільки ви не є клієнтом банку. Кажу, я ж хочу ним стати, все заповнив, але тут щось не працює. Колл-центр: бот окремо, ми окремо, в нас у системі цієї інформації немає. Спробуйте звернутися до співробітника банку, який вам телефонував.
Намагаюся набрати номер, з якого мені телефонували — безуспішно.
Спробував зайти у бот пізніше, фото підвантажити не дає, але раптом з’явилася кнопка щось на кшталт «відправити заявку». Я її і натиснув.
З тих пір, тобто з 14.07.2020, повна тиша. Бот радісно рапортує:
Статус заявки: На опрацювання даних потрібен час. Ми повідомимо не пізніше, ніж через 24 години після заповнення анкети.
Сьогодні 06.08.2020, досі не опрацювали. Та й бот сьогодні не працює взагалі.
Колл-центр нічим допомогти не зміг і повторно. Ви не клієнт банку, вас немає в системі.
Здається, це все, що треба знати про клієнтоорієнтованість Ощаду. Ринок банківських послуг досить конкурентний, і бодай елементарно відповідальне обслуговування має бути, а не підхід як у радянському паспортному столі, тобі треба — ти й бігай.
Шкода витраченого часу. І банку шкода. Мінус 1 клієнт так точно.