Обслуговування жахливе!!
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Сьогодні у моєї мами закінчився термін депозиту, і вона не змогла отримати кошти, при чому відмова була надана в хамській формі… Наприклад, від керуючої відділення звучало: особисто я у вас гроші не брала… Я вам нічого не зобов'язана… І все це на підвищених тонах!!! У мами гіпертонія і вона була вимушена пити лікарства… Спочатку намагались розказати, що не працюють термінали, потім сказали, що не привезли повну суму… Хоча ми попередили за два робочі дні і замовили потрібну суму!!! Цікавить, куди можна звернутися по даній проблемі
Ответ банка
22 июля 2020, 10:25
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ПІБ, контактний номер телефону клієнта та до якого відділення вона зверталась. Ситуацію перевіримо та з нею зв'яжемось.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Все курсы банка |