×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.1 | 44.05 |
Все курсы банка |
Не можу увійти у додаток
Комментарии (1)
Банк із минулого. Знущання над людьми
Комментарии (2)
Ощад незаконно перевіряє кошти
Комментарии (6)
Невозможно дозвонится в отделение.
Написать комментарий
Висока якість обслуговування клієнтів
Звернулась у відділення по вул Оноре де Бальзака 42/20.
Ввчіливві, привітні, компетентні працівники, швидке обслуговування, чітко пояснили різницю між картками, показали як користуватися мобільним додатком.
Була приємно вражена якістю обслуговування та високим рівнем обізнаності працівників.
Комментарии (1)
не продовження пенсійних карток під час війни
Комментарии (14)
Ощадбанк у Полтаві -жах…допомогає красти гроші з карток
Комментарии (1)
Обережно фальшиві гроші
Написать комментарий
Ужаснее банка не видел
1. В отделении сказали, что карты только именные, ждать месяц. Но за оформление страховки за 150 грн ПОЯВЛЯЮТСЯ карты, которые можно выдать за 15 минут.
2. Плата за уведомления по операциям — без комментариев.
3. Комиссия на переводы — конская.
4. Что бы вы не знали, что комиссия конская — в приложении при переводе средств сумма комиссии НИГДЕ НЕ ОТОБРАЖАЕТСЯ, написана сноска с процентом — сиди сам считай.
5. Вишенка на торте — теперь появилась комиссия при снятии налички на ощадовском же банкомате!
И это я максимально поверхностно сталкивался с работой банка. Представляю что там с другими услугами.
Комментарии (3)
Банк шахрай
Які навіть не намагаються якось вникнути та допомогти вирішити питання.
Тупо тягнуть час, ганяють один до одного, потім нічим не аргументуючи відмовляють.
Я сьогодні намагалась отримати гроші по довіреності замість батька, який тимчасово не може це зробити
Довіреність оформлювалась за пропозицією співробітників банку, коли ми приходили вперше, потім ми приходили з чорнеткою довіреності від нотаріуса.
Вони сказали, що з цим документом я зможу отримати картку та без обмежень знімати в касі гроші.
По факту, коли дійшло до діла, картку замовити вони не змогли, і збрехати, що ми її не замовляли 🤦(нам треба було перевипустити пенсійну картку).
На гарячій лінії потім сказали, що в саме нашому випадку нам треба було це робити лише в нашій області.
В мене питання, чому співробітники банку відділення Мукачево цього не знали та морочили нам голову?
Якщо картку зажує банкомат то довіреність теж не допоможе отримати картку.
По факту ми зря витратили гроші на неї, а співробітники банку не хочуть робити нічого. На гарячій лінії кажуть одне, ми дзвонили в Київ, в Мукачеві в них свої закони і плювали вони на все.
Вони просто знущаються зі своїх клієнтів.
Не дають гроші наші тому, що не хочуть 🤷
Аргументів немає.
Прямим текстом сказали, що якщо б я принесла гроші вкладати, або зробити депозит, то стояла б черга з охочих мене обслужити.
Важливо, після того, як мій батько в відділені змінив свій мобільний, через годину дзвонили аферисти)))
В нашої родини є серйозні підозри вважати, що деякі співробітники банку є аферистами.
Прошу вище начальство, якщо воно читає це, розібратись з цією проблемою.
Зараз на фронті проливається кров за незалежність нашої країни, я вважаю, що треба наводити порядки на всіх ланках.
Якщо комусь не подобається працювати в цьому банку, то хай звільняє місце, а працює хтось адекватний та кваліфікований, який поважає свою працю та клієнтів.
Я впевнена, що таких охочих буде багато.
Комментарии (3)
Знову не працює генерація КЕП?
На жаль, під час генерації сертифіката сталася помилка.
Будь ласка, поверніться у меню чат-бота та повторіть спробу.
Коли в Ощаді хоч щось буде працювати стабільно? У вас багато клієнтів пенсіонерів. Для них наявність ЕЦП дуже важлива — доступ до кабінету в ПФУ, інформація про субсидії, подання електронних запитів та т.і. В Приваті працює як часи. Що в Ощаді знов не так? Сумно…
Комментарии (2)
Обмен купюр валюты
Комментарии (4)
зняття арешту
Комментарии (1)
Перевипускали картку, старий рахунок не закрили, а картку заблокували на яку зайшов переказ з яким ніяких операцій зробити неможливо.
ота горяча лінія нічого толком не відповіда:
http://minfin.com.ua/ua/company/oschadbank/hotline/209847/
Шановні, годі з мене знущатись! навіщо ж мені створювати ото такий лютий геморрой з перевипусками та переказами! ми можемо за моєю заявою просто закрити той клятий рахунок з видачею готівки (в євро, доларі, гривні чи хоч в юанях) через касу?
Комментарии (1)
Бездіяльність
Комментарии (1)
В банкоматі не отримала гроші з картки приватбанка
Комментарии (1)
Жалоба!!!
Написать комментарий
Критинські правила
Чому таке відношення до клієнта? Онлайн послуга недоступна, у відділенні відмовляються закрити рахунок, бо не відкривали, при цьому постійно вираховується кошти!!!
Бережіть час клієнта! Майте совість
Комментарии (2)
Без жодних пояснеть та причин, підприємця виключили з програми 5−7-9%
Виходячи з вищевказаної інформації, виникає враження, що співробітники Одеської філії Ощадбанку, штучно та без причин, виключають підприємців з програми компенсації відсотків, для отримання загальної відсоткової ставки без компенсації, чи для того щоб у клієнтів виникла прострочена заборгованість з подальшим стягненням застави! Прошу вжити заходів, щодо дій Ощадбанку, та вплинути на вирішення даної проблеми.
Комментарии (1)
Я просто в жахітті від цього банку
Комментарии (1)