×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 43.4 | 44.35 |
PLN | 9.7 | 10.4 |
USD | 41.75 | 42.3 |
Все курсы банка |
Мошенники
Написать комментарий
Не возвращают деньги
Комментарии (1)
Професійно вміють дурити на гроші
Через кілька років, при тому що послугами даного банку взагалі вже не користувалася і не користуюся. Ппийшло повідомлення, що у мене заборгованость мізерна, але є. Як виявилося в мене дивним чином не погашена заборгованость по кредиту.
От і почалися дзвінки від колекторів.
Люди, перевіряйте кількість разів свої рахунки, після закриття справи з цим банком. І то не факт, що все буде добре.
Комментарии (1)
Мій телефонний номер як фінансовий використовує *лєва* людина, а Ощадбанк розводить руками
От тільки при реєстрації мене як клієнта чекав сюрприз — без мого відома (телефонний номер в мене єдиного — я дізнавався у Оператора Київстар, і вони кажуть я *єдиний* власник телефонного номеру і попередніх не було) мій телефонний номер вже присвоєний якомусь Яремківу Руслану Володимировичу.
Я спитався в працівника відділення (яка мене реєструвала) і у відповідь мені було сказано — шукати цього яремківа, приходити із ним у відділення і знімати *мій же ж* телефонний номер з реєстрації за його клієнтським записом.
Шедеврально.
Тобто я ніколи не мав жодного підтведження на цей номер (при реєстрації потрібно отримати смс і сказати код) що я його надаю для реєстрації у Ощадбанку, і тим не меньше *лєва* людина змогла його використати для реєстрації.
Так от шановна адміністрація цієї установи — я не можу додзвонитися до вашого оператора, і завтра я це роблю в останнє. Якщо і там (у відповідь оператор) порадять ту саму лобуду з пошуками людини яку я навіть не знаю — я подаватиму позов до суду, посилаючись за європейським стандартом даних якого ви не дотримуєтеся (про використання персональних даних користувача без його відома).
Будете мати і розголос цієї справи під час війни і піар (чорний) — може він вам навіть і піде на користь, бо ситуація зовсім із розряду неадекватщини.
Чому я мушу інший номер шукати щоб зареєструватися у банку, коли в мене є мій власний багаторічний номер?!
Чому ваша система не дозволяє людям під час війни *нормально* вирішити довбані питання такого характеру коли вони виникають?!
Комментарии (9)
Час роботи
Змініть графіки роботи тоді всюди!
Комментарии (1)
Маразм кріпчає!
Комментарии (3)
Ощадбанк найгірший банк України!!!
Комментарии (1)
Як закрити чи перевипустити картку віддалено?
Закінчується строк дії картки. Банк не надсилає закордон пластик. Закрити рахунок віддалено — теж у них «не реалізовано», ба більше — потрібно це робити в тому відділенні, до відкривався рахунок.
Нотаріально довіреність, теж неможлива.
Як бути? Просто платити за обслуговування рахунків?
Шановні, у нас половина країна біженців і тих хто виїхав за кордон. 2й рік війни, а у вас не реалізовано це.
Хтось вирішував таку проблему?
Комментарии (2)
Жахливо
Комментарии (2)
Обслуговування-жах!
Комментарии (3)
Как банк заблокировал больше чем на неделю почти 50000 больше чем на неделю вследствие своих бестолковых процедур
Хочу сказать что у меня нет претензий к сотрудникам центрального Запорожского областного отделения — всю проблему в существовании описанной мною ситуации считаю исключительно виной центрального аппарата Ощадбанка. Как объяснить почему если человек уже пришел в центральное областное отделение банка, где его полностью идентифицировали — почему по такому человеку разблокировать счета (элементарная операция ведь) нельзя дать полномочия сотрудникам областного отделения? Зачем обязательно пересылать документы на Киев (где как показывает практика — сотруднику может попросту не понравится качество скана ИНН, а значет процедуру запустят по новой)? Зачем такой элементарный вопрос в Киеве рассматривать минимум 2 рабочих дня не считая день подачи документов? Почему это нельзя сделать сразу? Центральный офис ощадбанка что на столько не доверяет центральным областным своим отделениям что не может им делегировать вопросы разблокировки счета? Я просто был в шоке от такой клиенто-ориентированности банка. Искренне считаю что Ощадбанк — отстойнейшее банковское учреждение Украины :(
Комментарии (7)
Ощадбанк блокує соціальні виплати
Комментарии (4)
Банк не від світу цього…
Попередня видача…заказав…робили, робили…за місяць не зробили…поки на відділені не почав розповідати що таке неможливо, одразу ж видали миттєву карту…ііі історія повторюється!!!
На цей раз, як і у останній дівчина заповнила якусь бумагу, та повідомила що строк видачі 10 робочих днів)))…тоді теж так говорили…на моє заперечення, та прохання видати мені миттєву карту сталось так ЩО ОЙ!!! вони в нас закінчились…як так стається що в усіх банках карти в атб, а у Ощада закінчились!? Чи може ОЩАД-ЗАОЩАДИВ)))На питання про зняття коштів, повідомила що ТІЛЬКИ ЗА ЗАЯВОЯ У КАСІ З КОМІСІЄЙ!!! То як??? Вангую що через 10 днів піду знов сваритись, та отримаю миттєву…не одразу…з нервами та заспокійливим…но бачу по іншому ОЩАД не вміє…
Далі буде…
Комментарии (2)
Банк намагається присвоїсти собі мої кошти
Комментарии (2)
Висловлюємо велику вдячність співробітникам банку
Написать комментарий
Робота відділення 10005−049
Комментарии (1)
Администраторов отделения понабирали с наливайки
Администратор хамски образом ответила
«Я вам тут не бюро находок»
Потом спрпшивает у меня, какая цель визита?
Я сообщил о том, что мне нужно восстановить карту
На что был ответ, у нас один оператор и сегодня она работает до 16:00, так как ей нужно уйти дамой по своим делам!
Рабочий день при этом до 18:00
Общалась по хамски и грубо
Комментарии (2)
Відношення до людей як до скоту
Комментарии (3)
Жахливий банк і відношення до клієнтів
Комментарии (6)
Благодарность
Написать комментарий