Минфин - Курсы валют Украины

Установить

The precedent

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
без оценки
ustomerright 8 августа 2013, 15:03
У зв'язку із закінченням терміну дії картки, я звернулася до відділення ВАТ Ощадбанку у м. Зіпоріжжі (06.08.2013 р.). А саме, відділення Ощадбанку №10007/0325 за адресою: м. Запороіжжя, вул. 8 Березня,32. оскільки спеціаліст відділення зробив помилку в написанні мого прізвища. Я звернулася до нього з проханням виправити цю помилку. Оскільки у мене на руках була маленька дитина (1,5 років), я попросилася, щоб мені надали консультацію з приводу цього питання без черги (адже в черзі попереду було 10 людей). З огляду не те, що помилка була допущена з вини спеціаліста відділення банку, і те, що моя маленька донечка плакала я не могла стояти в черзі так довго. Спеціалість відділення банку, в свою чергу, на моє прохання представитися меня (бейджик був відсутній) відреагував дуж непривітно (юнак, на вигляд 22-23 роки). Мовляв, що він нічого не знає (на що я показала картку, де була допущена помилка). Тоді він відмовив обслуговувати мене без черги. На прохання покликати завідуючого відділенням банку, він відмовив, мотивуючи це тим, що «не знають, де вона зараз знаходиться». Я тоді вирішила скористатися своїм правом та залишити письму скаргу в Книзі скарг, відгуків і пропозицій. На що мені знову відмовили, мотивуючи це тим, що теж не знають «що це»?) та «де її шукати»). Я знаходжу дуже прикрим прицентентом такого варіанту обслуговування клієнту банку. Дуже прошу звернути на цей прецидент та вжити необхідних заходів. Заздалегідь дякую за вжиття дієвих заходів, з метою подолання ЗНАЧНИХ прогалин в обслуговуванні клієнтів Вашого банку!
З повагою до Банку, Ірина Вікторівна! P.s.: Було використано псевдонім з особистих міркувань. The customer is alwaysright!

Комментарии - 2

+
+4
Илья Пугачев
Илья Пугачев
11 августа 2013, 4:02
#
Нечего с детьми ходить по банкам. У всех дети, все их оставили дома и стояли в очереди.
+
0
vadimka1ka
vadimka1ka
12 марта 2014, 15:55
#
Ребят если вы получили карту и в ней ошибка нужно обращаться к тому кто её сделал, а не к кассиру, снять свою корону и спросить, а не балаболить возле окна, тем более с малолетними детьми которые раздражают своим воем, далее эта женщина скорее всего относиться к редкой породе называемой УЧИТЕЛЬ которые недосаливают нормально изъясняться, для сравнения военные которые приходят за картой, могут и час стоять и ТАКИМ людям хочется самому помогать, а вот тем кто ноет возле окна хочется списать по рылу чем то тяжелым!
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться