Неможливо зв'язатись з відділенням
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Другий день не можу додзвонились у відділення №10026/020 (КИЇВ, вул. Червоноткацька, 35) по номерам телефонів: (044) 4812788 — вказаний на оф.сайті Ощадбанку та (044) 5582407 — вказаний в Google My Business. Хочу уточнити наступну інформацію. В цьому відділенні вже лежить (уточнили у контакт-центрі) пенсійна картка мого дідуся. Він маломобільний, може рухатись лише на сильному знеболювальному. Я хочу дізнатись, як формується по суботам (цікавить завтра 27.06) черга у відділенні на отримання пенсійної картки: це жива черга чи по чекам-номеркам? Скільки триває процедура видачі готової картки? І чи може похила людина з хворим опорно-руховим апаратом отримати картку поза чергою? В колл-центрі на жодне запитання не змогли відповісти, а саме відділення просто НЕ БЕРЕ СЛУХАВКУ ДРУГИЙ ДЕНЬ!
Ответ банка
26 июня 2020, 10:54
Доброго дня! Будь ласка, напишіть нам до приватних повідомлень ПІБ власника картки. Ситуацію по картці перевіримо та звяжемось з вами для уточнення часу.
написать личное сообщение банку
Написать комментарий
Комментарии - 3
Підкажіть, будь ласка, чи є вже якась відповідь по моєму питанню?) Тому що написала вам в приватні повідомлення (і прикріпила дані дідуся, та свої). Дякую.
Все ж забрали з дідусем картку, проте ЗВЕРНІТЬ, БУДЬ ЛАСКА, УВАГУ НА НАСТУПНІ МОМЕНТИ, які конче варто вирішити:
— з 22.06 у відділенні був скоригований графік роботи, проте листочок А4 з актуальним графіком повісили ПІД стаціонарним графіком. Його люди просто не бачили. Приходили на 9:00 з упевненістю, що відділення працює з 9:00, а не з 10:00. До того ж, ще один листочок з інформацією про те, що відділення 27.06 працює за скороченим графіком до 15:00 висіло взагалі на інших дверях біля входу. Тобто, треба прийти до відділення та прочитала мільйон папірців про графік роботи. Це незручно!
— Є необхідність повісити інформацію про те, скільки черг має бути! Бо спочатку всі займали одну чергу, а виявилось, що їх потрібно три: на касу, до адміністратора та черга з тих, кому за 80 років. До того ж, виявилась плутанина: ніхто не розумів, чи йому треба до адміністратора чи одразу на касу, бо незрозуміло куди за яким питанням звертатись.
— На вулиці немає жодної лавочки. Літо, спека, і тільки десь о 9:45 мені вдалось попросити охоронця винести хоч пару стільців для стареньких людей.
— Або приберіть взагалі номер телефону цього відділення, або зобов'яжіть працівників відповідати на дзвінки!!! Слухавку просто не беруть. Ніколи. Взагалі.
— з 22.06 у відділенні був скоригований графік роботи, проте листочок А4 з актуальним графіком повісили ПІД стаціонарним графіком. Його люди просто не бачили. Приходили на 9:00 з упевненістю, що відділення працює з 9:00, а не з 10:00. До того ж, ще один листочок з інформацією про те, що відділення 27.06 працює за скороченим графіком до 15:00 висіло взагалі на інших дверях біля входу. Тобто, треба прийти до відділення та прочитала мільйон папірців про графік роботи. Це незручно!
— Є необхідність повісити інформацію про те, скільки черг має бути! Бо спочатку всі займали одну чергу, а виявилось, що їх потрібно три: на касу, до адміністратора та черга з тих, кому за 80 років. До того ж, виявилась плутанина: ніхто не розумів, чи йому треба до адміністратора чи одразу на касу, бо незрозуміло куди за яким питанням звертатись.
— На вулиці немає жодної лавочки. Літо, спека, і тільки десь о 9:45 мені вдалось попросити охоронця винести хоч пару стільців для стареньких людей.
— Або приберіть взагалі номер телефону цього відділення, або зобов'яжіть працівників відповідати на дзвінки!!! Слухавку просто не беруть. Ніколи. Взагалі.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.1 | 41.6 |
EUR | 44.15 | 45.15 |
Все курсы банка |