СМС-банкінг та обслуговування клієнтів
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 2
Гаразд, 10-ти хвилинна верифікація здійснюється в цілях безпеки. Не маю нічого проти. Але навіщо тримати мене на лінії і верифікувати мою особистість, якщо я сказав вашому оператору свою проблему ще перед верифікацією? Я подзвонив і повідомив, що мені підключили послугу СМС-банкінг. Оператор, що не може сказати мені, що послугу не можна відключити просто так? В результаті я втратив пів години своєї обідньої перерви: 10 хвилин я слухав музику на вашій лінії, бо вільних операторів не було, 10 хвилин проходив верифікацію і 10 хвилин чекав на відповідь оператора.
По-друге, платний СМС-банкінг. Я розумію, що в вас прописані тарифи, я не стверджую, що мене обманули і мені не шкода 7 грн в місяць. Просто це смішно. Державний банк не може оплатити розсилку СМС... Чому ніде такого немає? Приват, навіть Монобанк не стягують такої пені.
По-третє, чому після написання цього відгуку мені дзвонять ваші співробітники і не питаючись чи я маю час розмовляти починають вирішувати зі мною мою скаргу? Я повідомив вашому колезі, що не можу говорити і попросив перетелефонувати за 30 хвилин. Замість того, щоб перетелефонувати ви закрили суперечку і вказали, що питання було вирішене... Вирішене в односторонньому порядку я так розумію?
Просто цирк якийсь, чесне слово.
По-друге, платний СМС-банкінг. Я розумію, що в вас прописані тарифи, я не стверджую, що мене обманули і мені не шкода 7 грн в місяць. Просто це смішно. Державний банк не може оплатити розсилку СМС... Чому ніде такого немає? Приват, навіть Монобанк не стягують такої пені.
По-третє, чому після написання цього відгуку мені дзвонять ваші співробітники і не питаючись чи я маю час розмовляти починають вирішувати зі мною мою скаргу? Я повідомив вашому колезі, що не можу говорити і попросив перетелефонувати за 30 хвилин. Замість того, щоб перетелефонувати ви закрили суперечку і вказали, що питання було вирішене... Вирішене в односторонньому порядку я так розумію?
Просто цирк якийсь, чесне слово.
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Курс валют в Ощадбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
USD | 41.35 | 41.85 |
EUR | 43.5 | 44.45 |
Все курсы банка |
— Повного номера карти
— Кодового слова
— Серії паспорта
— Останніх дій по картці.
Прочекавши 10 хвилин на лінії, я отримав від оператора відповідь, що СМС-банкінг відключити неможливо, оскільки, користуючись системою ОЩАД24/7 — ви фактично ЗМУШЕНІ платити 7 грн/міс (так, копійки, але чому я повинен платити за те, чим не користуюсь). Грубо говорячи головний державний банк країни не в змозі надати безкоштовний додаток своїм клієнтам.
Друге питання — навіщо було мене тримати на лінії 10 хвилин, уточнювати дані, якщо ви і так знаєте, що від'єднати СМС-банкінг — неможливо?
Ощадбанк, ви намагаєтесь бути сучасним банком. Змінили логотип, зробили онлайн додаток, створили непоганий сайт — а толку, якщо додаток платний і постійно має технічні негаразди, а сайт працює раз через раз? Як були совком так і лишились ним…