Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Шахрайство з карткою Киянина

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
tania579 3 мая 2020, 13:21
Ситуація повністю аналогічна описаній нижче LtCol.
При отриманні картки(2018) я віключила опцію опцію ”CМС інформування ”, так як картка призначалася виключно для користування у транспорті… Ця картка придназначалась виключно для пільгового проїзду в транспорті, на карті не було ніяких коштів. Карта дебєтова. Кредитний ліміт – 0. Тому я не слідкувала за фінансовим станом карти.Про те, що моя картка заблокована і що на ній від”ємний баланс, я взнала випадково, вирішивши перевірити, чи вірно я пам’ятаю PIN код.
Причина — підключення плптної опції ”CМС інформування ” без мого відома.
Виявилося(зі слів оператора колцентру ) що опція була підключена автоматично. 29 лютого 2020 При цьому мені не приходили CМС повідомленняі про підключення опції ”CМС інформування.
Взагалі мені на прийшло жодного повідомлення- ні про списання коштів, ні про те що на карті утворилася заборговнність(це при тому, що підключено ”CМС інформування ”). Також не було повідомлення що моя картка заблокована. І я не могла вчасно відрегувати на це.
У зв’язку з вище наданим у мене виникають такі питання:
1. Чому банк платні опціі підключає без запита користувача і при цьому не присилає CМС повідомлення.
2. Чому відсутні повідомлення про списання з карти і про заборгованість по карті при підключеній опції ”CМС повідомлення ”?
3. Чому при блокованні карти не відключається послуга на яку немає коштів на карті? Щоб утворилась більша заборговність на користь банку?
4. Чому відсутні ”CМС повідомлення ” про блокування карти?
Внаслідок вище згаданого мені завдані Ощадбанком незначні материальні і дуже значні моральні збитки. Схоже, що це стандартна схема грабунку користувачів картки киянина, так як картки киянина видає тільки ощадбанк.
Прошу всіх, у кого були такі випадки, писати на форумі і треба готувати звернення в прокурату а також в НБУ, щоб надали дозвіл ншим банкам випускати картки Киянина…
Ощадбанк
Ответ банка
5 мая 2020, 15:21
Доброго дня! Хочемо зазначити, що при відкритті карткового рахунку, кожен клієнт має право ознайомитись з умовами договору та тарифами які діють для його типу картки. З тарифами клієнт має змогу ознайомитись як у відділенні так і на нашому офіційному сайті: https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
Додатково хочемо зазначити, що функція смс-інформування може бути активована автоматично після підключення клієнта до свого облікового запису Ощад 24/7. Це пов'язано з тим, що клієнт починає отримувати смс-повідомлення з паролями та кодами доступу до системи та проведення платежів.

Комментарии - 3

+
0
elen1
elen1
3 мая 2020, 17:14
#
Tania579, в моєї матусі заблокували картку киянина з-за того, що та вийшла в від'ємний баланс...при вході до особистого кабінету, раніш автоматом підключали послугу смс-інформування...але зараз, я перевірила у своєму ОК, схоже, цю нав'язливу послугу відмінили...численні скарги все ж подіяли)...а зараз, мабуть, вони щось ще придумали, щоб потрохи «грабувати » своїх клієнтів
+
0
tania579
tania579
4 мая 2020, 17:15
#
У моєму випадку все перевірено-  особистого кабінету немає, облікового запису немає,  не телефонувала  в кц и т. п. Більш того, я взагалі буля була по за зоною доступу на в той період на протязі 2-х тижнів и тому смс не була доставлена. Ні в КЦ , ні в відділенні ніхто не може пояснити на підставі чого підключили цю опцію. У моєї подруги було теж саме, але за місяць до мене. Але у неї не було часу розбиратися. Більш всього  ніякі срарги на них не подіяли і це розроблена схема грабунку пенсіонерів. Більш того, так як мені сказали. що ця опція була підключена автоматично, то варіант, що оператор помилився відпадає. На жаль, люди не мають часу і нервів на ці розбірки, але ж справа не в кількості грошей. Вважаю, що це дуже принизливо, коли тебе просто дурять і потім ще знущаються .
+
0
elen1
elen1
4 мая 2020, 20:37
#
Tania579cаме тому я і не бажаю мати справи з цім банком, але нажаль, картку киянина можна лише в ньому оформляти...дуже була обурена, коли замовляла КК кілька років тому...нав'язали мені начібто подарункову картку, при чому я була на всі 100 впевнена , що  підписую документи на КК, я записувалася на ГЛ за два місяці та заповняла онлайн заяву на КК...коли ж мені після того, як я ввела пін код та таємне слово,сказали прийти за карткою киянина через місяц, я здивувалась і тільки тут помітила, що мені видали якусь  подарункову картку «моя картка», яка мені зовсім не була потрібна...я запросила закрити її та ліквідувати...прийшла додому  і десь під вечір вже прийшла смс, стосовно моєї «нової» картки, що вона активована  і я можу їю розраховуватись...з'ясувалось що вона ще й кредитна...з великим трудом,додзвонилась до ГЛ...запросила вдруге її ліквідувати...тим більш, що в мене її вже і не було на руках...другого дня мені знову прийшлось йти до банку та писати ще один договір на розторкнення...не відходячи від каси, я провела«лікбез» серед пенсіонерів похилого віку, яким теж вручили цю  подарункову картку...тим більш, що мілкий шріфт багатьом з них важче читати, чим мені...я зблизьку добре бачу, але все одне вхітрілась так вляпатись(
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться