Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Нові умови кредитування

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
Klientoschad 28 апреля 2020, 21:22
Який горе-маркетолог в кредитному відділі голвного офісу Ощадбанку придумав нові умови кредитування? А саме.Нараховують %% не на всю суму заборгованості, а лише на 20% від суми заборгованості.І так доять клієнта довго і щасливо.Це що? Піклування про клієнта? Ні! Знущання! Кожен рахує свої гроші! В мене сталася така халепа через помилку бухгалтера по зарплаті.Зарахував не на той банк.Прийшло смс, що зарплата поступила від того банку.Я зняв гроші.Але… Чорт криється в деталях.Той банк дав Ощадбанку підтвердження з запізненням.Я попав на овердрафт.Але… Ощадбанк вигадав в той же період нові умови кредитування.І %% нараховувались вже 2 місяці.Виявив я заборгованість випадково (переглянув залишок на екрані банкомата).Там залишок не сходився з овердрафтом (залишок був меншим).І тепер довго і щасливо я телефоную на 0800210800.Відповідають оператори.Переключають на спеціаліста.По закінченні 21 хв.09 сек.дзвінок автоматично відключається, оскільки вільних консультантів нема.Дуже рідко я попадаю на спеціаліста, котрий може зарахувати кошти з зарплатної карти в погашення заборгованості.І так, кусками, погашаю.Через особистий кабінет немає сенсу це робити, так як смс банкінг я відключив, а підключати його задля однієї оперції — нерозумно.Оператори свою роботу виконують якісно.А от до «генералітету» Ощадбанку в мене зауваження.Шановні! Ви там для того, щоб зробити послуги для клієнтів зручними, а не жахливими.А ви там отримуєте солідні зарплати, роблячи умови кредитування і погашення кредитів нестерпними.Я, особисто, не хочу погашати заборгованість на нових умовах кусками.Я хочу, щоб одразу знімалась заборгованість автоматично в межах коштів, що надійшли.Так, як було раніше.Розумієте, кожен рахує свої гроші.І наостанок.Математику ще ніхто не обдурив.Ніякі потуги маркетологів банку її не обдурять.Якщо у населення немає грошей, то нові ваші умови кредитування не призведуть до збільшення прибутків банку.Скоріше-навпаки.Ощадбанк ще матиме головний біль від портфеля непогашених кредитів НА НОВИХ УМОВАХ КРЕДИТУВАННЯ.Умови кредитування змінили, а от умови погашення кредитів, навпаки, ускладнили.
Ощадбанк
Ответ банка
29 апреля 2020, 11:07
Доброго дня! Дякуємо за ваш відгук. Передамо його до відповідального підрозділу.

Комментарии - 1

+
+10
OkeyDoki
OkeyDoki
28 апреля 2020, 22:47
#
Нет вы просто подходите в банк где вы получали карточку зарплатную и делаете моя кредитку где у вас будет списываться как раньше. Насчет новых условий погашений. Вы либо заходите в ощад 24/7 и смотрите свою общую сумму задолженности и оплачиваете ее через операцию погашения кредитного лимита либо у вас с карты будет снимать минимальный платеж И в следующий раз пишете конструктивные отзывы а не стандартные всему населению плохо и бла бла бла.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться