Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Служба підтримки не працює, а робить вигляд роботи

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
RusVN 18 апреля 2020, 19:25
Кожного дня намагаюсь додзвонитись на гарячу лінію Ощадбанку час очікування 17-20 хв в любий час доби (хоч ранок, хоч день чи вечір) після чого відповідає оператор, який нічого не може відповісти і переводить на іншого оператора — в результаті очікування декілька хвилин і скидують. Намагався вийти на зв'язок різними способами: через телефон, через онлайн дзвінок, через бот в телеграмі — реакції 0.

В чому суть мого питання — відкрита кредитна лінія в банку, картки Ощад у мене немає (заблокована), доступу в ощад24 також немає (бо карта заблокована), для уточнення інформації по кредитній лінії дзвоню до оператора, обираю меню «5» (зв'язок з оператором), потім «2» (інформація по депозитним і КРЕДИТНИМ продуктам банку) — відповідає дівчина чи хлопець, які нічого не можуть відповісти по кредитній лінії.

Навіщо ви зробили меню, коли оператор підіймає який перший добіжить за 20 хвилин? Це спеціально, щоб вивести з себе клієнтів?

Зворотній зв'язок з вами також відсутній.
Біля банку стояв в черзі більше 3-х годин (черга 3 людини продвинулась на 1 людину), щоб добратися до жінки, яка «супер» консультант і це в умовах карантину. У мене немає можливості цілодобово чергувати біля банку, бо є багато інших справ.

Умови договору по кредитній лінії змінені без мого відома, на гарячій лінії сказали, що було надіслано мені смс, але я його не отримував (у вхідних його немає). Навіщо ви дурите своїх клієнтів?

Банк зовсім нікому не рекомендую, навіть коли немає жодного варіанту.
Ощадбанк
Ответ банка
21 апреля 2020, 15:42
Доброго дня! Перепрошуємо за незручності. Будь ласка, напишіть нам до особистих повідомлень ваше ПІБ та контактний номер телефону. Ситуацію перевіримо.

Комментарии - 4

+
0
Леонид Савинский
Леонид Савинский
20 апреля 2020, 23:31
#
Банк считает клиентов сотрудниками, которые должны не считаться со своим временем. Работа с клиентами ОТВРАТИТЕЛЬНАЯ.
+
0
RusVN
RusVN
21 апреля 2020, 18:02
#
С таким отношением скоро вовсе клиентов не останется
+
0
RusVN
RusVN
21 апреля 2020, 18:00
#
А навіщо Мінфін збирає контактні дані після відгуків для передачі представнику банку?
+
0
Moderator
Moderator
21 апреля 2020, 19:10
#
Відповіли вам в особистому повідомленні. Побачити відповідь ви можете тут: https://minfin.com.ua/cabinet/messages/
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / Служба підтримки не працює, а робить вигляд роботи