Минфин - Курсы валют Украины

Установить

ощадбанк краде кошти у свої клієнтів, використовуючи шахрайські схеми. HELP

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
RuslanRoman 7 апреля 2020, 9:13
Працівники ощадбанку обманом заволоділи моїми коштами. Заяву в поліцію не прийняли, так як вважають дані відносини цивільно правовими, тому порадили звертатися з цивільним позовом до суду. А я переконаний що це шахрайство і тому у даному випадку доречно керуватися ККУ. Пенсіонеру судитися із юристами ощадбанку задача фінансово непідйомна і це в ощадбанку прекрасно розуміють. Допоможіть. Куди звертатися, кому скаржитися на пройдисвітів із АТ Ощадбанк? Дякую за будь-яку пораду чи допомогу.
Ощадбанк
Ответ банка
7 апреля 2020, 9:35
Доброго дня! Будь ласка, опишіть ситуацію нам до особистих повідомлень, перевіримо.
Минфин
Ответ администратора
7 апреля 2020, 11:06
Відгук підтверджений «Мінфіном» (на 07.04.2020).
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.

Комментарии - 3

+
0
RuslanRoman
RuslanRoman
30 апреля 2020, 18:51
#
30 березня письмово звернувся зі скаргою до керівництва АТ Ощадбанк про незаконне привласнення моїх коштів працівниками АТ «Ощадбанк» шляхом обману.
Сьогодні минув термін для надання відповіді на скаргу, відведений статтею 20 Закону про звернення громадян, який передбачає не більше 30 діб від дати надходження скарги. Своєчасної письмової відповіді на мою скаргу у відведений Законом строк не надійшло. Ніхто з керівництва даного закладу ніяким чином не звертався до мене і не пояснив про причини відтермінування надання відповіді на більш пізні строки чи повідомленні причини про відмову у наданні такої відпвіді взагалі, тим самим порушуючи моє конституційне право на звернення та Закон про звернення громадян.
Ось так в ощадбанку дотримуються законодавства України та ось так відносяться до клієнтів. Ганьба! Нікому не рекомендую приносити свої гроші у цей банк
+
0
RuslanRoman
RuslanRoman
4 мая 2020, 15:48
#
Сьогодні 04.05.2020 повторно звернувся із заявою до відділення у своєму місті.
1) Працівники ощадбанку не надали в установлені Законом терміни письмової відповіді на скаргу що передбачено Законом України про звернення громадян і не прийняли сьогодні повторної заяви.
2) Не видали довідку про закриття кредитної лінії та відмову ощадбанку від подальших претензій до мене, так як я більше не довіряю працівникам ощадбанку і не маю бажання отримати через кілька років міфічні борги перед банком, які вони продовжують нараховувати за свої навязані не потрібні мені послуги.
Чи законно чинить керуюча відділенням 10017/080 ощадбанку не приймаючи заяву, всупереч Закону про звернення громадян?
+
0
RuslanRoman
RuslanRoman
13 мая 2020, 16:44
#
Як і слід було очікувати від ощадбанку нуль реакції . Питання клієнтів лишаються проблемами клієнтів. :(
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / ощадбанк краде кошти у свої клієнтів, використовуючи шахрайські схеми. HELP