ощадбанк краде кошти у свої клієнтів, використовуючи шахрайські схеми. HELP
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Комментарии - 3
- +
- 0
- RuslanRoman
- 30 апреля 2020, 18:51
- #
30 березня письмово звернувся зі скаргою до керівництва АТ Ощадбанк про незаконне привласнення моїх коштів працівниками АТ «Ощадбанк» шляхом обману.
Сьогодні минув термін для надання відповіді на скаргу, відведений статтею 20 Закону про звернення громадян, який передбачає не більше 30 діб від дати надходження скарги. Своєчасної письмової відповіді на мою скаргу у відведений Законом строк не надійшло. Ніхто з керівництва даного закладу ніяким чином не звертався до мене і не пояснив про причини відтермінування надання відповіді на більш пізні строки чи повідомленні причини про відмову у наданні такої відпвіді взагалі, тим самим порушуючи моє конституційне право на звернення та Закон про звернення громадян.
Ось так в ощадбанку дотримуються законодавства України та ось так відносяться до клієнтів. Ганьба! Нікому не рекомендую приносити свої гроші у цей банк
Сьогодні минув термін для надання відповіді на скаргу, відведений статтею 20 Закону про звернення громадян, який передбачає не більше 30 діб від дати надходження скарги. Своєчасної письмової відповіді на мою скаргу у відведений Законом строк не надійшло. Ніхто з керівництва даного закладу ніяким чином не звертався до мене і не пояснив про причини відтермінування надання відповіді на більш пізні строки чи повідомленні причини про відмову у наданні такої відпвіді взагалі, тим самим порушуючи моє конституційне право на звернення та Закон про звернення громадян.
Ось так в ощадбанку дотримуються законодавства України та ось так відносяться до клієнтів. Ганьба! Нікому не рекомендую приносити свої гроші у цей банк
- +
- 0
- RuslanRoman
- 4 мая 2020, 15:48
- #
Сьогодні 04.05.2020 повторно звернувся із заявою до відділення у своєму місті.
1) Працівники ощадбанку не надали в установлені Законом терміни письмової відповіді на скаргу що передбачено Законом України про звернення громадян і не прийняли сьогодні повторної заяви.
2) Не видали довідку про закриття кредитної лінії та відмову ощадбанку від подальших претензій до мене, так як я більше не довіряю працівникам ощадбанку і не маю бажання отримати через кілька років міфічні борги перед банком, які вони продовжують нараховувати за свої навязані не потрібні мені послуги.
Чи законно чинить керуюча відділенням 10017/080 ощадбанку не приймаючи заяву, всупереч Закону про звернення громадян?
1) Працівники ощадбанку не надали в установлені Законом терміни письмової відповіді на скаргу що передбачено Законом України про звернення громадян і не прийняли сьогодні повторної заяви.
2) Не видали довідку про закриття кредитної лінії та відмову ощадбанку від подальших претензій до мене, так як я більше не довіряю працівникам ощадбанку і не маю бажання отримати через кілька років міфічні борги перед банком, які вони продовжують нараховувати за свої навязані не потрібні мені послуги.
Чи законно чинить керуюча відділенням 10017/080 ощадбанку не приймаючи заяву, всупереч Закону про звернення громадян?
- +
- 0
- RuslanRoman
- 13 мая 2020, 16:44
- #
Як і слід було очікувати від ощадбанку нуль реакції . Питання клієнтів лишаються проблемами клієнтів. :(
Чтобы оставить комментарий, нужно
войти или
зарегистрироваться
Користувач надав документи на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.