Минфин - Курсы валют Украины

Установить

У період карантину відділення протягом трьох робочих днів не відповідає на телефонні дзвінки

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Моя мама отримує субсидію. У березні банк не надіслав SMS про нарахування коштів, як завжди це робив у попередні місяці. Я протягом трьох днів з 25.03.20 до 27.03.20. телефонувала у відділення банку за номером ( 04637)7-10-11 кілька разів, щоб вияснити питання нарахування коштів, не відвідуючи банк. Робила це у робочі години. Телефон не відповідає. Це саме стосується й інших відділень у місті Прилуки, за винятком відділення у в/м 12. Там мені відповіли, але відповіді на питання не змогли дати. Наголосили, що люди звертаються з цим питанням, але яка причина — ми не знаємо. Довелося звертатися на гарячу лінію 0800-210-800. Там чітко все пояснили і питання вирішили. Прикро, що відділення на місцях, не обслуговують громадян належним чином. Особливо під час надзвичайної ситуації. Тим більше найчастіше це люди незахищених категорій. Нічого особистого, просто хочу, щоб обслуговування було кращим.
Ощадбанк
Ответ банка
27 марта 2020, 12:43
Доброго дня.
Хочемо звернути вашу увагу, що відділення Ощадбанку не консультують клієнтів з питань субсидії / пільги, ви можете отримати цю інформацію виключно через контакт-центр.
У контакт-центрі ви можете уточнити:
— суму перерахованих коштів за субсидією / пільгою на рахунки комунальних підприємств;
— суму, яку потрібно доплатити за комунальні послуги;
— перелік комунальних послуг за якими відсутня інформація і за якими потрібно сплатити згідно з квитанціями;
— залишок субсидії/пільги на поточний день.

Комментарии

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
Главная / Банки Украины 🏦 / Ощадбанк 💰 / Отзывы о Ощадбанке 📝 / У період карантину відділення протягом трьох робочих днів не відповідає на телефонні дзвінки